Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:09:51 GMT

آتش‌سوزی گسترده کارگاه تزریق پلاستیک مشهد مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۰۲۷

آتش‌سوزی گسترده کارگاه تزریق پلاستیک مشهد مهار شد

معاون عملیات آتش نشانی مشهدمقدس از اطفاء حریق کارگاه تزریق پلاستیک در مشهد خبر داد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

آتشپاد دوم مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: مقارن ساعت 15:39 بعدازظهر امروز آتش سوزی در کارگاه تزریق پلاستیک در بلوار توس به آتش‌نشانی گزارش شد که در پی دریافت این خبر ستاد فرماندهی سازمان با توجه به اعلام گستردگی حریق، همزمان بیش از 50 آتش نشان را به همراه 20 دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین عازم محل حریق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش نشانی مشهد بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور درمحل حریق، با قطع جریان برق و گاز کارگاه از چند جهت اقدام به خاموش کردن آتش نمودند.

آتش روزانه بخش زیادی از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد را می‌سوزاندوزیر جهاد کشاورزی‌: آتش‌سوزی در جنگل‌های استان‌های زاگرس‌نشین نگران‌کننده استآتش‌سوزی گسترده در انبار لوازم یدکی خودروی همدان مهار شد

رضایی خاطرنشان کرد: گروهی دیگر از آتش نشان با ظن پیشروی آتش به اماکن مسکونی مجاور اقدام به تخلیه ساکنین منازل نمودند.این آتش سوزی که علت وقوع آن به علت گستردگی در دست بررسی است به سرعت به سایر مواد قابل اشتعال درون کارگاه سرایت کرده بود و شعله‌های آتش کل کارگاه حدوداً هزار متری را فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان در اقدامی ضربتی از پیشروی آتش به اماکن مجاور جلوگیری و در تلاشی نفسگیر نیز هم اکنون موفق به مهار کامل آتش شدند.بروز این آتش سوزی خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است. - اخبار استانها -

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

آتش سوزی در کلوپ شبانه استانبول 15 کشته بر جای گذاشت

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد