Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:06:39 GMT

۳۵۰ توزیع کننده خرد مواد مخدر در قم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۴۹۴

۳۵۰ توزیع کننده خرد مواد مخدر در قم دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری بیش از ۳۵۰ توزیع کننده خرد در قم گفت: پاکسازی محلات استان قم به خوبی انجام شده است،باید خانواده ها را آگاه کرد که مراقب باشند جوانان فریب باندهای توزیع مواد مخدر را نخورند. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ مهرداد حاجی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:یکی از عناصر اصلی فعالیت باندهای قاچاق مواد مخذر سواستفاده از جوانان سن پایینی است که از آگاهی لازم برخوردار نیستند و در لایه اول عناصر اصلی قاچاق حضور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:باید خانواده ها را آگاه کرد که مراقب باشند جوانان فریب باندهای توزیع مواد مخدر را نخورند چون قاجاقچیان مواد مخدر از غفلت جوانان سواستفاده می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: در قم اشراف کاملی برای مقالبه با مواد مخدر وجود دارد ولی باید مراقب استان های مبدا باشیم ،استان های بوشهر و بندرعباس و سیستان استان های مبدا هستند که پلیس مقابله با مواد مخدر استان اشراف بسیار خوبی به آنها دارد.

حاجی زاده بیان کرد: تریاک، حشیش، هروئین، شیشه، مورفین و سایر مواد ترکیبی و قرص‌های روان گردان از جمله کشفیات امسال بوده است.

وی با اشاره به دستگیری بیش از 350 توزیع کننده خرد در قم تصریح کرد: پاکسازی محلات استان قم به خوبی انجام شده است که این امر نشان دهنده ارتباط و مشارکت شهروندان با پلیس مبارزه با موادمخدر است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: در سه ماهه ابتدای امسال هزار و 155 نفر نگهدارنده انواع مواد مخدر در سطح خرد دستگیر شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

سرهنگ حاجی زاده گفت: در راستای پاکسازی و دستگیری معتادین متجاهر در سطح شهر به ویژه در محلات بیش از 2 هزار نفر دستگیر شدند که این افراد علاوه بر اینکه چهره بصری شهر را آلوده می‌کردند به جرائمی از جمله سرقت خرد نیز می‌پرداختند.

10 باند قاچاقچی مواد مخدر‌ در بوشهر متلاشی شد‌159 کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس کشف شدکشف 96کیلوگرم انواع مواد مخدر در الیگودرز؛ راه‌های مواصلاتی از استاندارد کافی برخوردار نیست

وی با اشاره به آمار کاهشی در حوزه تقاضای مواد مخدر افزود: کاهش میزان تقاضای مواد مخدر نشان دهنده این است که ارتقای سطح آگاهی‌های مردم هدفمند شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: قاچاقچیان تصور می کنند که فضای مجازی فضای امنی برای توزیع مواد مخدر است در حالی که تسلط پلیس بر فضای مجازی افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ حاجی زاده گفت: در خرده فروشی شیوه‌ها به شکل قدیم نیست بنابراین پلیس نیز تغییر شگرد داده است و با تغییر شیوه به مقابله با خرده فروشان مواد مخدر خواهد پرداخت که این اقدام با کمک از نیروهای بسیج انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شماره 37222202 تلفن ستاد خبری مبارزه با مواد مخدر استان قم است که مردم می توانند اطلاعات خود را به این شماره گزارش دهند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲