Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر حسین سلامی با بیان اینکه امریکایی‌ها بزرگترین نقطه ضعف خود را فقدان یک رهبری روحانی عنوان کرده اند، گفت: رهبران آمریکا از هیچ کجا می‌آیند و این رهبری مانند ترامپ است که می‌تواند هویت آمریکا را هم به باد بدهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین ملی بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی که به همت بسیج اساتید تهران بزرگ در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد، گفت: شهید چمران بصیر بود و آنچه شخصیت این شهید را ساخت این بود که شکوه تمدن غرب او را مجذوب و مرعوب نکرد و از دانشگاه به میدان جهاد هجرت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید چمران با آن لطافت‌های روحی مظهری از عاطفه بود و انسانیت در او تجلی یافته بود، اما در کنار قلب نازک و چشمان پر از اشک یک شخصیت مستحکم مانند حدید بود و در مقابل کفار می‌ایستاد.

سلامی افزود: ترکیب علم، هنر و جهاد از چمران یک شخصیت جاودانه ساخته بود بنابراین یاد و خاطره و حماسه آفرینی او را گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: بذر‌هایی که چمران در وجود کودکان لبنانی کاشت امروز به شجره طیبه‌ای به نام حزب الله لبنان تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ملت‌ها برای رشید شدن و رشد یافتگی به منابع تولید هویت پایدار نیاز دارند البته اقتصاد، میزان جمعیت، وسعت و قدرت دفاعی مهم هستند، اما هیچ چیز به مانند منابع تولید هویت به عنوان منبع قدرت شناخته نمی‌شوند.

سلامی با بیان اینکه امریکایی‌ها بزرگترین نقطه ضعف خود را فقدان یک رهبری روحانی عنوان کرده اند، افزود: رهبران آمریکا از هیچ کجا می‌آیند و این رهبری مانند ترامپ است که می‌تواند هویت آمریکا را هم به باد بدهد، چون ترامپ هیچ کدام از شاخص‌های یک انسان عادی و نرمال را هم ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه دونالد ترامپ دشمنی آمریکا مردم آمریکا افول آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان

خلیل‌احمد سلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زاهدان که به مناسبت هفته کار و کارگر انجام شد، اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی در دولت سیزدهم برای بهبود سبد معیشت مردم اجرایی شد که طی یکسال اخیر شهروندان سیستان و بلوچستان از آن بخوبی استقبال کردند.

وی افزود: در بازه زمانی یکساله طرح کالابرگ الکترونیکی، بیش از ۶۷۰ هزار خانوار در استان از این طرح استقبال کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه گردش مالی این طرح در سیستان‌ و بلوچستان نیز سه هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: از این مبلغ، دو هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان توسط مردم بصورت نقدی و یک هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان آن بصورت یارانه توسط دولت پرداخت شده است.

سلامی در خصوص طرح فجرانه هم گفت: از هفدهم بهمن سال قبل که این طرح آغاز شد، در مرحله اول، ۵۴۶ هزار خانوار، در مرحله دوم ۴۵۲ هزار خانوار و در مرحله سوم که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد، تا الان ۳۷۰ هزار خانوار با مراجعه به ۴۲۰۰ فروشگاه مجری طرح در استان، یازده قلم کالای تعریف شده را خریداری کردند.
وی ادامه داد: میزان یارانه تشویقی اختصاص یافته توسط دولت سیزدهم از ابتدای طرح فجرانه تا الان در سیستان و بلوچستان، یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه از کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار طی سال گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: صیانت از نیروی کار و کمک به ارتقای بهره‌وری واحدهای تولیدی از وظایف اصلی وزارت متبوع در کشور است.

سلامی گفت: افزایش سطح مشارکت تعاونی‌ها در اقتصاد می‌تواند در تحقق شعار امسال بسیار مهم و ضروری باشد، به همین منظور برنامه های حمایتی از فعالان بخش تعاون استان و ترغیب دیگر افراد علاقمند برای ورود به این بخش پیش‌بینی شده است و اجرا خواهد شد.

پایان پیام/

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم