Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه برخی تولید کنندگان در روند کاری خود با مشکلات و موانعی روبرو هستند گفت: دادگستری یزد تمام توان خود را برای رفع مشکل تولید کنندگان به کار می‌گیرد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی دهشیری در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد اظهار داشت: در سال گذشته که مشکلاتی در حوزه مشکلات صنعت 38 مورد به دبیرخانه ستاد وارد شد که تعدادی از آنها برطرف و تعدادی از آنها به مصوباتی ختم شد که 95 درصد آن اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در 20 روز گذشته سعی شد یک سری خلا های قانونی که در حوزه قضایی در بخش حمایت از اقتصاد وجود دارد را برطرف کنیم و در این زمینه دو طرح تصویب و برای تایید به تهران ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه حمایت قضائی در چرخه تولید از مراجع قضایی یکی از این طرح ها است گفت: برخی افرادی که قصد وصول مطالبات خود را دارند روی مواد اولیه، محصولات تولید شده و یا ماشین آلاتی که در جریان تولید نقش دارند دست می گذارند و هیچ مصوبه قانونی شفافی در این زمینه نداشتیم به همین دلیل این طرح را پیشنهاد کردیم و به این وسیله می توانیم از بخش تولید حمایت قضایی داشته باشیم.

ایجاد زون تخصصی تولید کفش در قم برای 6 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند‌‌وزیر دادگستری‌: تمام درها باید پیش روی تولیدکنندگان باز باشدعزمِ‌جزمِ مسئولان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی در کردستان

دهشیری ادامه داد: طرح بعدی «انسجام مزایده ماشین آلات خط تولید» است که جلوی توقیف و مزایده ماشین آلات بخش تولید که الان به راحتی صورت می گیرد گرفته می شود و به این وسیله از خروج ماشین آلات از چرخه تولید پیشگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که این دو طرح تایید شود قطعا حمایت و کمک بسیار خوبی به بخش تولید انجام می شود و می توانیم زمینه ای برای رونق هرچه بیشتر تولید را ایجاد کنیم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: دستگاه قضائی در راستای رونق تولید و رفع مشکلات تولید کنندگان در کشور و استان یزد تمام تلاش خود را به کار می گیرد و تا کنون هم اقدامات بسیار خوبی در کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، علیرضامهاجر امروز دربازدید از موسسات تحقیقات گاودشت بابل گفت. بر اساس کاری که محققان کشورمثل دکتر فضایلی وهمکاران درموسسه چغندرقند و نیز موسسه اصلاح بذرونهال ومجموعه کارشناسان دامپروری در وزارت جهادکشاورزی انجام دادند باید نوید دادکه بدون اینکه حتی یک متر غیر از اب باران استفاده شود دراستان‌های گیلان مازندران وگلستان می‌توان صد‌ها هزارتن نیازکشور درباره علوفه را درداخل تولید وتامین کرد.

وی تصریح کرد: چغندر علوفه‌ای بدون نیازبه هیچگونه آبیاری قابل تولید است و بعد از برداشت برنج از زمین‌های کشاورزی می‌توان چغندر غلوفه‌ای کشت کرد

مهاجر تاکید کرد:با کشت این محصول بیشتر از ۱۰۰ تن درهکتار محصول تولید می‌شود وبرای خوراک دام‌ها قابل استفاده است واین نوع چغندر  بیشتر از ۸ درصد قند داردومی تواند جایگزین جو زرت. یونجه وکنجاله سویا وخیلی از محصولاتی که مجبور به واردات آن از خارج هستیم جایگزین بشود ومی تواند بهتر از خوراک های دیگر، تغذیه دام سنگین وسبک راتامین کرد.

دیگر خبرها

  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد