Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:30:54 GMT

مادر شهیدان امیدی به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۰۹۹۴

مادر شهیدان امیدی به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مادر فرمانده شهید سردار رشید اسلام حاج محسن امیدی و مبارز شهیده نوشین امیدی به فرزندان شهیدش پیوست.

خانواده شهید امیدی که نهاوندی هستند و سالهاست به شهر کرج کوچ کردند.

به گفته بستگان این مادر شهید مراسم تشیع این مادر بزرگوار و انقلابی فردا چهارشنبه ۱۳۹۸/۳/۲۸ از ساعت ۱۰/۳۰از درب منزل واقع در کرج فلکه اول گوهردشت روبروی نیکامال کوچه شهید معینی پلاک ۳۵ تشیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجلس ترحیم روز جمعه ۱۳۹۸/۳/۳۱ از ساعت ۱۱ الی ۱۲/۳۰ظهر ،درمسجد رسول اکرم (ص ) واقع درکرج خیابان شهید بهشتی ابتدای خیابان استانداری برگزار می شود .

لازم به یاداوریست سردار شهید حاج محسن امیدی یکی از فرماندهان بزرگ سپاه انصار الحسین (ع)همدان بسیجی شهید «محسن امیدی در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد همچنین خواهر ایشان یکی از مبارزان انقلابی نهاوند بود که در سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید.

انتهای پیام/ب

مادر شهیدان امیدی به فرزندان شهیدش پیوست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • غیرتی که در خون غلتید
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست