Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علیرضا آوائی شامگاه سه شنبه در پنجمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد که با حضور عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد؛ ممکن هست گاهی اوقات تصمیمات شتاب‌زده و یا اشتباهی گرفته شود، این تصمیمات به صورت مستقیم با مردم مرتبط هست، لازم است در صورتی که اشتباهی در تصمیم‌گیری‌ها دیده شد حتماً تذکر داده شود تا نسبت به رفع آن اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بحث حمایت از کارآفرینان گفت: اگر امروز مشکلات اقتصادی، جنگ اقتصادی و تحریم‌های تمام عیار هم نبود، باز هم به صورت جدی نیاز به کمک بخش خصوصی برای اداره کشور داشتیم و امروز باید بیشتر قدر این بخش را بدانیم چون این قشر به اشتغال و رفع بیکاری که تهدیدی برای جامعه و کشور است، کمک زیادی کرده است.

جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان یزد افزود: در شرایط فعلی، تولید و ایجاد اشتغال کار بسیار سختی است به همین دلیل تولید کنندگان به هر جایی که مراجعه می‌کنند باید با درهای باز روبرو باشند و همه برای رفع مشکلات و موانع پیش‌روی آنها تمام تلاش خود را به کار گیرند و این امر وظیفه همه دوستداران کشور، دین و خودمان است.

آوائی با اشاره به تأکید مکرر مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری مبنی بر کاهش تصدی گری و واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی ادامه داد: برخی مسئولان که به دنبال بهانه‌تراشی در کار تولید کنندگان هستند باید بدانند در این مواقع ارائه راهکار مناسب برای جایگزینی بهانه‌ها و تسهیل در فعالیت‌ها ضروری است و نمی‌توان برای یک اشتباه، یک فرد و تولیدکننده را نابود کرد.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از اشتباه در مقابله با تولیدکنندگان و افراد تصریح کرد: مسئولان دولتی و حکومتی باید در این مواقع منعطف‌تر و مهربان‌تر برخورد کنند و اخلاص در کار داشته باشند تا زمینه تقویت باورها ایجاد شود.

وزیر دادگستری افزود: باید توجه داشته باشیم که ظرفیت انسان‌ها متفاوت هست و ممکن است یک رأی اشتباه مسیر زندگی فردی را تغییر دهد و تمام اعتقادات وی را نابود کند و در ادامه تأثیراتی در گستره اجتماعی داشته باشد که برخی مواقع جبران ناپذیر است.

آوائی با تقدیر از همکاری و همدلی مدیران دادگستری یزد اظهار داشت: در هر استانی که این عامل و همکاری وجود داشته است خیلی از غیرممکن‌ها، ممکن و مشکلات اقتصادی هم حل شد اما هرجایی که درگیر دعواها و بازی‌های کودکانه شده‌اند فرصت‌ها از دست رفته است.

وزیر دادگستری در سفر به یزد ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد امروز از چند طرح تولیدی و صنعتی بازدید کرد.
آوایی به عنوان وزیر معین استان یزد در بحث اقتصاد مقاومتی با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، عصر روز دوشنبه / دیروز / وارد یزد شد.
ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در حال حاضر از نظر تعداد مصوبه رتبه هفتم، از نظر تعداد جلسات رتبه هشتم و از نظر اجرای مصوبه‌ها رتبه نهم را در میان ۳۱ استان دارد.
در حال حاضر سه هزار و ۲۸۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اسمی و با اشتغال زایی ۱۰۰ هزار و ۴۴۵ نفر در یزد وجود دارد.
تولید بیش از ۸۰۰ نوع کالا، رتبه نخست تولید کاشی و سرامیک کشور با بیش از ۵۰ درصد، رتبه دوم تولید محصول نساجی، رتبه سوم تولید فولاد و رتبه نخست تولید رومبلی، ترمه و روفرشی از جمله جایگاه‌های برتر استان در اقتصاد ملی است.
۱۹۶۸/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان