Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:24:06 GMT

ایران با برتری مقابل لبنان راهی نیمه نهایی آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۲۷۰

ایران با برتری مقابل لبنان راهی نیمه نهایی آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و لبنان عصر امروز سه شنبه در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان دو نیمه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و کار به وقت های اضافی کشیده شد.

در وقت های اضافی ولی ایران دو بار پشت سر هم به گل رسید و تیم لبنان نیز توانست یکی از گل ها را جبران کند تا بازی در پایان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با این پیروزی باید در نیمه نهایی با ژاپن دیدار کند تا یکی از فینالیست های این مسابقات مشخص شود. در آن طرف جدول نیز تیم اندونزی باید به مصاف افغانستان برود و برنده آن بازی نیز دیگر فینالیست مسابقات شود.

یکی از نکات جالب توجه بازی امروز زدن توپ ها به تیرک دروازه تیم لبنان بود، طی این بازی بازیکنان فوتسال کشورمان شش بار توپ را به تیرک های دروازه حریف کوپیدند.

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از ۲۴ خرداد تا اول تیر در ۴ گروه ۳ تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 4644699

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم فوتسال زير ٢٠ سال ايران مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حسین زنجانیان و طاها قابلی که پیش از این به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شده بودند فردا یکشنبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند.

وی افزود: رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان اسیا از ۱۸ اردیبهشت ماه در مالزی آغاز می‌شود و تیم ملی دوچرخه سواری فردا با هدایت آرش امیدفر راهی این مسابقات خواهد شد.

کد خبر 6096673

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا