Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@00:07:01 GMT

تخلف۱۳میلیارد و۸۰۰میلیون تومانی در وزارت‌ نفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۱۷۵۹

تخلف۱۳میلیارد و۸۰۰میلیون تومانی در وزارت‌ نفت

به گزارش جهان نيوز، اشکان میرمحمدی با اعلام این خبر گفت: در پی مغایرت‌گیری منظم از حساب‌ها، مشخص شد در یکی از شرکت‌های فرعی تابعه بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به واسطه سوء استفاده یکی از کارکنان از دو فقره از چک‌های عهده حساب آن شرکت نزد یکی از بانک‌های عامل، مراتب موجبات کسر این مبلغ از منابع آن شرکت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بلافاصله پس از کشف موضوع توسط امور مالی شرکت ذیربط و بازتاب آن از سوی مدیرعامل به مبادی مربوطه، پرونده‌ای در مرجع قضایی تشکیل و اقدام‌های مترتبه بعدی ازسوی آن مرجع با توجه به دستورهای صادره از ناحیه بازپرس محترم در دستور کار اقدام قرار دارد.

مدیرکل بازرسی وزارت نفت با اشاره به اینکه در ابتدای هفته اخیر نیز مشخص شد از شماره سریال یک فقره از چک‌های متعلق به یکی از شرکت‌های اصلی بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وجه مورد سوء استفاده قرار گرفته، حال آنکه اصل چک در خزانه‌داری آن شرکت موجود است، گفت: این موضوع با رصد دوره‌ای همکاران مالی آن شرکت کشف و اقدام‌های قضایی بلافاصله از ناحیه مدیریت حقوقی آن شرکت صورت پذیرفت و پیگیری‌های بعدی تا رسیدن به حصول نتیجه نهایی در دستور کار قرار دارد.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه متخلفان آگاه باشند و بدانند که به‌واسطه سرعت در شناسایی کشف و تخلفات احتمالی، قاطعانه برخورد و اقدام خواهد شد، گفت: مدیران صنعت نفت در امر مبارزه با فساد در خط مقدم قرار دارند و در ارائه خدمت به مردم و ایران اسلامی با همه توان به‌طور اخص در شرایط تحریم، تلاش و مجاهدت می‌کنند. کپی متن خبر برچسب ها: وزارت نفت فساد اقتصادی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: وزارت نفت فساد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد