Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد وکیلی در حاشیه دیدار تدارکاتی تیم های والیبال جوانان و دانشجویان در سالن والیبال آزادی در جمع خبرنگاران افزود: هیچ تیمی نباید این تیم را دست کم بگیرد زیرا توان غافلگیری رقبا را دارد و توان تکرار قهرمانی دوره قبل خود را هم دارا می باشد.

وی ادامه داد: والیبالیست‌های عضو تیم دانشجویان همگی ورزشکارانی هستند که طی یکسال گذشته در قالب تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر حضور داشته و از نظر بدنی و فنی در شرایط خوبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: این تیم از دریافت کننده، پاسور، سرعتی زن و لیبرو خوبی بهره می‌برد و قطعاً ترکیب برترین نفرات حاضر در اردو می‌تواند تیمی خطرناک در برابر حریفان راهی میدان کند.

وکیلی افزود: این تیم در دیدار امروز نشان داد شرایط بسیار خوبی دارد و تیمی جوان و با تجربه است.

وی توضیح داد: این تیم جوان است زیرا نفرات اعزامی به یونیورسیاد با توجه به قوانین این رقابت‌ها باید زیر ۲۵ سال باشند و با تجربه زیرا بیشتر آنان در تیم نوجوانان حضور داشته و علاوه بر تجربه حضور در میادین بین المللی سومی جهان در سال ۲۰۱۴ را در کارنامه دارند.

وی در خصوص بازی امروز تیمش (تیم والیبال نوجوانان) در برابر تیم دانشجویان گفت: ما دو ست نخست را واگذار کردیم زیرا بازیکنانم صبح امروز وزنه زدند و به لحاظ بدنی کمی گرفتگی داشتند اما در ست سوم بدن‌هایشان آزادتر شد و توانستیم نتیجه را ۲۶ بر ۲۴ ببریم.

وکیلی باخت شاگردانش در برابر تیم والیبال دانشجویان را باخت در برابر تجربه عنوان کرد و گفت: ادامه تمرینات دانشجویان کمک می‌کند تا این تیم به آمادگی مطلوب دست یافته و با شرایط بهتری راهی ایتالیا شود.

سرمربی تیم والیبال جوانان کشورمان گفت: به اعتقاد من افزایش آمادگی جسمانی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی بیشتر می‌تواند تیم دانشجویان را در فرصت باقی مانده تا شروع به شرایط آمادگی بیشتر برساند و آمادگی بیشتر می‌تواند بازیکنان را از نظر روانی کاملاً مهیای حریفانی سرسخت چون برزیل و لهستان کند.

تیم والیبال دانشجویان کشورمان در مسابقات یونیورسیاد ایتالیا در مرحله گروهی با تیم‌های برزیل، لهستان، کانادا و فرانسه هم گروه است و در نخستین دیدار خود به مصاف تیم فرانسه خواهد رفت.

والیبال دانشجویان هفته گذشته یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم والیبال جوانان برگزار کرده است و علاوه بر دیدار امروز در برابر تیم والیبال نوجوانان قراراست سوم تیرماه بازی دیگری با همین تیم داشته باشد.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

والیبال دانشجویان کشورمان سال ۲۰۱۷ در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان به میزبانی چین تایپه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی