Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزم حسینی با بیان اینکه فضای مجازی در عین خطراتی که دارد می تواند عمق فرهنگی جامعه را افزایش دهد، گفت: برای ایجاد زمینه مشارکت هنرمندان و فرهنگیان در اداره استان آمادگی داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم‌حسینی» شامگاه(۲۸ خرداد) در جلسه اتاق اصحاب فرهنگ و هنر با بیان اینکه هر روز بیشتر از قبل به عمق ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی ایمان پیدا می کنم و اعتقاد دارم اگر از فرصت های موجود به درستی استفاده شود این استان در جهان اسلام همانند تابلو زرینی خواهد درخشید با انتقاد از ضعف در تولید محتوای فرهنگی برای ارائه در فضای مجازی اظهار کرد: با اینکه امروز شبکه های مجازی جایگاه ویژه ای در زندگی مردم پیدا کرده اند از این ظرفیت برای تولید محتوای فرهنگی غفلت شده است اما هنوز هم می توان با کمترین هزینه تولید محتوا داشت و در اختیار جامعه هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فضای مجازی در عین خطراتی که دارد، می تواند عمق فرهنگی جامعه را افزایش دهد، افزود: چرا شبکه های اجتماعی باید وسیله تفریحی و وقت گذرانی باشد، این ابزار باید در جهت تعالی فرهنگی جامعه مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد زمینه مشارکت هنرمندان و فرهنگیان در اداره استان آمادگی داریم، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که خراسان رضوی را خردمندانه اداره کنیم؛ شما اصحاب فرهنگ و هنر به ما نقشه راه بدهید.

 

رزم حسینی با بیان اینکه در عین رعایت موازین و مقررات می توان در راستای تعالی فرهنگی گام برداشت، بیان کرد: امیدواریم طی ماه های آینده با اجماع استانی، زمینه انسجام همه بخش ها و دستگاه های فرهنگی و هنری فراهم شود و گام های شایسته ای با مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر برداشته شود.

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه نمایندگان اصحاب فرهنگ و هنر باید در جلسات فرهنگ عمومی استان حضور پیدا کنند و مطالبات خود را مطرح کنند، افزود:در جلسه کمیته رفع موانع تولید استان که یک شنبه هر هفته برگزار می شود، این موضوع را بررسی و موانع موجود را برطرف خواهیم کرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز بیرجند دهه کرامت اردبیل کانون های مساجد اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت شبستان بیرجند مجلس روزنامه استاندار خراسان رضوی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم با هدف تکریم خانواده بزرگ همکاران شهرداری قم و استعدادیابی فرزندان کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود.

مجید محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری با خانواده‌ای به بزرگی بیش از ۶۰۰۰ نفر کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، پشتیبانی و حمایت از خانواده این عزیزان به‌خصوص قشر کارگران مدیریت شهری، در رشد و ارتقای بنیان‌های خانواده و ارتقا کیفی فرهنگی و آموزشی فرزندان این عزیزان است.

وی افزود: در راستای پشتیبانی و اجرای فعالیت‌های علمی، فرهنگی هنری و ورزشی در شهرداری قم، شناسایی و ایجاد زمینه‌های لازم برای پرورش استعدادهای فرزندان کارکنان شهرداری قم اعم از کارگران رسمی و قراردادی و همکاران عزیز در حوزه‌های پاکبان و باغبان، کارمندان و سایر پرسنل مدیریت شهری، شهرداری قم بر آن شده است تا اولین جشنواره استعدادیابی این فرزندان عزیز را به عنوان جشنواره «آتیه سازان شهر» در سال ۱۴۰۳ برگزار کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: این جشنواره تا پایان سال و در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی ورزشی و علمی در قالب مسابقات متنوع برگزار خواهد شد.

رضاخانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادها و نخبه‌های فرزندان عزیز و ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و پرورش و کمک به ایجاد آینده بهتر برای این قشر آینده‌ساز است که نخستین دوره از آن سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: بستر نرم‌افزاری این رویداد برای جمع‌آوری اطلاعات فرزندان کارکنان در حال اجرا است که پس از بارگذاری آدرس سامانه اعلام خواهد شد و همکاران گرامی با ورود به سامانه اعلام شده مشخصات فرزندان و زمینه‌های مورد علاقه ایشان را اعلام می‌کنند تا متناسب با آن شهرداری قم نسبت به برگزاری رویدادهای این جشنواره اقدام کند.

کد خبر 748858

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر