Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@13:38:32 GMT

ماجرای پسری که برای نجات جان پدرش، غذا می‌خورد!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۲۲۹۳

به گزارش ایلنا، پدر «لو زیکوان» ۷ سالی می‌شود که با یک بیماری نادر دست و پنجه نرم می‌کند و همه راه‌های درمانی را رفته است. اما از یک سال قبل پزشکان تخصیص دادند برای نجات زندگی‌اش نیاز به پیوند مغز استخوان دارد.

با بررسی‌هایی که بین اعضای خانواده انجام شد، مشخص شد که تنها پسر ۱۰ ساله‌اش می‌تواند به او مغز استخوان دهد، اما نکته‌ای که وجود دارد به وزن او برمی‌گردد، برای انجام چنین عملی فرد دست کم باید ۴۵ کیلو وزن داشته باشد، اما لو تنها ۳۰ کیلو وزن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان لو برای نجات زندگی پدرش و رسیدن به وزن مورد نظر روزی پنج وعده غذا می‌خورد.

روز‌های ابتدایی که او این تصمیم را گرفته بود، در مدرسه مورد تمسخر قرار می‌گرفت و دیگران به خاطر چاقی که روز به روز بیشتر هم می‌شد، اذیتش می‌کردند. اما وقتی مدرسه ماجرای پدر و تصمیم لو را فهمیدند، به او کمک کردند تا بتواند به نتیجه‌ای که می‌خواهد برسد. سیل کمک‌ها و حمایت‌ها به سمت لو سرازیر شد تا بتواند در تصمیم خود موفق شود.

مادر لو هم در یک فروشگاه مواد غذایی کار می‌کند و حالا به پسر کوچکش امید دارد که با همه وجود تلاش می‌کند تا زندگی پدرش را نجات دهد.

منبع: مهر

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پدر چین خانواده مغز مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار

رضا جعفری  گفت: کبد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

 وی افزود: این جوان ۴ روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر کرمان  منتقل شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی و رضایت اهدای عضو از خانواده، کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.

وی  علاوه بر کبد قسمتی از استخوان زانو وی نیز برای ترمیم به ۳ بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

به گفته جعفری تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • جزئیات یک تصمیم پرسروصدا؛ ژوزه مورایس چگونه مسلمان شد؟
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت