Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) در پاسخ به سوالی در خصوص سیاست دولت خود در قبال ایران گفت که باید منتظر ماند و دید که چه پیش می‌آید.

ترامپ در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفت: «مسئله ایران را تحت نظر داریم. برای ایران، بسیار آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینیم چه پیش می‌آید.»

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کند چه اتفاقی رخ خواهد داد گفت: «فقط این را می‌گوییم، ما خیلی آماده هستیم. اگر حواستان باشد چه اتفاقاتی افتاده و آن‌ها چه کار‌هایی انجام داده‌اند- البته منظورم فقط هفته گذشته نیست دارم درباره مدت بسیار طولانی در سال‌های گذشته حرف می‌زنم-، آن‌ها ملت ترور بوده‌اند؛ حال ببینیم چه پیش می‌آید.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌ الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ حسن البغدادی گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

دیگر خبرها

  • هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران (فیلم)
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • فیلم| هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش (فیلم)
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم