Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آرش نجفی درباره وضعیت قرارداد برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از منظر حقوقی و اینکه مسئولان پرسپولیس معتقدند او همچنان سرمربی پرسپولیس محسوب می‌شود و نمی‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اظهار داشت: طبق رویه قضائی فیفا معوق ماندن حقوق مربی برای بیش از دو ماه، حق فسخ را به آن مربی می‌دهد و اصولاً هیچ مربی و بازیکن حرفه‌ای قبل از دادن اخطار کتبی به باشگاه اعلام فسخ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری اضافه کرد: بنابراین بدواً یک مهلت برای پرداخت معوقات به باشگاه از سوی مربی یا بازیکن داده می‌شود و اگر معوقات پرداخت نشود، به موجب یک نامه رسمی آن بازیکن یا مربی اعلام فسخ می‌کند.

نجفی افزود: بعد از این اقدام به طور عملی مربی تحت قرارداد باشگاه نیست، حتی اگر از مدت قرارداد مربی باقی مانده باشد.

این وکیل بین‌المللی فوتبال درباره نامه باشگاه پرسپولیس به باشگاه الاهلی و اینکه این باشگاه اجازه نداشته با برانکو مذاکره کرده و قرارداد منعقد کند، نیز اظهار داشت: صرفاً در مورد به خدمت گرفتن بازیکن، باشگاه‌ها اجازه مذاکره و امضای قرارداد را ندارند و موظف هستند از باشگاه مبدأ سوال کنند که آیا بازیکن موردنظر قرارداد دارد یا خیر؟ با این حال اگر بازیکن بگوید که فسخ کرده است، باشگاه برای او تقاضای آی تی سی مشروط می‌کند و بعداً اگر باشگاه مبدأ مدعی فسخ غیرقانونی و غیرموجه قرارداد شود، باید از آن فرد به فیفا شکایت کند.

وی تاکید کرد: اگر باشگاه پرسپولیس ادعایی درباره برانکو دارد، باید در فیفا طرح دعوا کند. ضمن اینکه با توجه به شرایط از پیش گفته شده، قرارداد برانکو به طور عملی فسخ شده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه

گروه وکلا برای صلح در هلند شکایتی را علیه ۱۲ مقام صهیونیست و در راس آنان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به دلیل جنایاتی که ارتش صهیونیستی در غزه مرتکب شد، به دادگاه کیفری بین‌المللی ارائه کرد.

براساس گزارش القدس العربی، ابراهیم ییلدیریم، وکیل دادگستری و یکی از اعضای این گروه متشکل از ۲۰۰ وکیل، در بیانیه‌ای به خبرگزاری آناتولی گفت که آنها علیه شخصیت‌های برجسته صهیونیستی مانند نتانیاهو و تعدادی از وزرای او شکایت کرده‌اند.

او افزود: این شکایت مشتمل بر ۱۶۳ صفحه و جامع‌ترین شکایت کیفری تا به امروز است. شکایتی که به دفتر دادستانی دیوان کیفری بین‌المللی ارسال شده است شامل ۱۲ مقام صهیونیست است.

این وکیل دادگستری اعلام کرد: متن شکایت توسط ۹ نفر از کارشناسان حوزه حقوقی و جرایم تهیه شده است. همچنین کمپینی برای جمع آوری امضا برای کسانی که می‌خواهند از این شکایت حمایت کنند راه اندازی کردیم و تعداد امضاکنندگان شکایت از ۵۰۰ نفر گذشت.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، ویرانی عظیم و قحطی برجای گذاشته که جان کودکان و سالمندان را گرفته است.

این رژیم با وجود صدور قطعنامه آتش بس فوری توسط شورای امنیت و علیرغم حضور در دادگاه بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب «نسل کشی» به جنگ خود ادامه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی