Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فاطمه زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۱۷ خودرو گشت اورژانس اجتماعی به همراه ۵۳ کارشناس از سایر استان‌ها به منظور کمک به مناطق سیلزده این استان اعزام شد.

 فاطمه زهرا توکلی افزود: اقدامات مختلفی توسط تیم‌های اورژانس اجتماعی در مناطق سیل‎زده انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اعلام آماده باش به مرکز اورژانس اجتماعی در سطح استان و همکاری با ستاد بحران شهرستان‌های مربوطه، انتقال مقیمان مرکز مداخله در بحران و بازپروری زنان به مکان خانه سلامت و انتقال خط سیار اورژانس اجتماعی به خط ۱۲۳ به منظور ارائه خدمات بهتر از جمله این اقدامات است.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: برنامه عملیاتی به منظور هماهنگی در اجرای خدمات‎رسانی با سایر حوزه‌ها تدوین و این برنامه در سه سطح برنامه‌ریزی شده است.

توکلی افزود: در سطح یک ارزیابی توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی، cbr توانبخشی، cb پیشگیری، پایگاه‌های خدمات اجتماعی و پایگاه سلامت اجتماعی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در سطح دوم کارشناسان سه حوزه تخصصی (پیشگیری، اجتماعی، توانبخشی) و در سطح سوم معاونین حوزه تخصصی خدمات‎رسانی شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: تدوین فرم ارزیابی اولیه و ارسال به شهرستان‌ها، حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در منازل جامعه هدف خسارت دیده از سیل نوبت اول، ارسال لیست اولیه توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی جهت بررسی توسط تیم ستاد استان و ارتباط پیامکی با مراکز اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان‌ها و اطلاع از وضعیت هر شهرستان ارسال تصاویر توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی از شهرستان‌ها (مراکز اورژانس اجتماعی چگنی و پلدختر بطور کلی خسارت دیده و کلیه وسایل اداری آن‌ها از بین رفته است) از دیگر اقدامات تیم‌های اورژانس اجتماعی است.

توکلی گفت: تشکیل جلسه تیم مداخلاتی با حضور کارشناسان و معاونین اجتماعی و پیشگیری و رئیس شهرستان خرم‎آباد، برنامه‌ریزی در خصوص مداخلات اجتماعی و روانی در حین امدادرسانی به مردم با هماهنگی هلال احمر، شرکت در کارگاه آموزشی مداخلات روانی در بحران به تعداد ۲۵ نفر و اعزام کارشناسان اورژانس اجتماعی استان به منظور ارزیابی اولیه مددجویان جامعه هدف سازمان از روز بعد از سیل و بازدید منزل توسط آن‌ها و تهیه گزارش اولیه و گزارش روزانه به اورژانس استان شامل ۳۲ تیم و ۹۸ نفر از دیگر اقدامات است.

وی اظهار داشت: ارزیابی اولیه از طریق بازدید منزل به تعداد ۴۳۵۶ خانوار از جامعه هدف بهزیستی و ارائه خدمات روانشناسی به ۲۸۳ نفر از جامعه هدف از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/ر

۱۷ خودرو گشت اورژانس اجتماعی به مناطق سیلزده لرستان اعزام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر