Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@14:54:22 GMT

دشمن بدنبال استحاله کردن انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۰۱۳

دشمن بدنبال استحاله کردن انقلاب اسلامی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه سه شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در حال متحول کردن جهان است و نباید اجازه داد کشور از درون دچار مشکل شود.

وی افزود: دشمن تاکنون نتوانسته است از هیچ راهی به جمهوری اسلامی نفوذ کند و به همین علت بدنبال استحاله کردن انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام تصریح کرد: برخورداری از رهبری بزرگوار و با درایت، تشکیلات حکومتی و مردمی از شاخص‌های ساز و کار جامعه برای رسیدن به جامعه توحیدی است که انقلاب اسلامی ایران دارای این شرایط است.

وی یادآور شد: متأسفانه اکنون بی تفاوتی‌های زیادی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که همین عامل باعث ایجاد یاس و کشاندن جامعه به سمت و سوی ابتذال شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح ملی مجموعه‌ای اثرگذار است و برای تقویت شاخص‌ها و ارتقای کمی و کیفی وضعیت امر به معروف و نهی از منکر می‌توان از ظرفیت طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی به میزبانی چهارمحال و بختیاری بهره مند شد.

نکونام تصریح کرد: در این دوره می‌توان آموزش‌های لازم را به آمران به معروف و ناهیان از منکر به مدت ۲۲ روز ارائه کرد.

وی یادآور شد: هم اینک برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر، تعداد طلایه داران کم است و باید تعداد بیشتری از جوانان انتخاب و برای طلایه داری امر به معروف و نهی از منکر آموزش های لازم را فرابگیرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: هم اینک خلأهایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وجود دارد و به همین علت نقش این مهم به خوبی ایفا نمی‌شود.

وی گفت: برای فعال شدن مجموعه امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت نیروهای مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیأت مذهبی بهره گیری شود.

نکونام تاکید کرد: هم اینک آمران به معروف و ناهیان از منکر در مظلومیت قرار دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز گفت: دشمن در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی از ایران شکست خورده است، به همین علت استکبار جهانی اکنون به فکر ضربه زدن به ایران از طریق ورود به مسائل فرهنگی افتاده است.

سردار علی محمد اکبری تصریح کرد: برگزاری طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی به میزبانی چهارمحال و بختیاری از ۱۳ تیر تا ۵ مرداد سال جاری می‌تواند در ساماندهی آموزش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر مؤثر باشد.

اکبری یادآور شد: آمران به معروف و ناهیان از منکر در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی برای ایجاد تمدن اسلامی تأثیر مستقیم دارند.

وی اظهار داشت: تذکرهای مهم اخیر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خصوص مسائل فرهنگی و انتقاد از برگزاری کنسرت‌ها در استان نقشه راه روشنی برای حساسیت نسبت به اهمیت مسائل فرهنگی است.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته در ۲۴ خرداد سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد نسبت به برگزاری کنسرت‌های موسیقی با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعتراض کرد.

در این مراسم، بیانیه مرتبط با ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری قرائت شد.

۷۳۶۲/‏۲۰۹۷

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری