Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خبرگزاری رویترز گزارش داد که محل استقرار مشاوران نظامی آمریکا در شرق موصل هدف دست‌کم یک فروند راکت قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ خبرگزاری رویترز به نقل از یک بیانیه منتشر شده از سوی ارتش عراق گزارش داد که اواخر وقت روز سه‌شنبه یک فروند راکت به یک پایگاه نظامی در شرق «موصل» که محل استقرار مشاوران نظامی آمریکا است اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه ارتش عراق، یک فروند راکت کوتاه‌برد «کاتیوشا» به این پایگاه اصابت کرده است.

فرمانده نظامی موصل می‌گوید که این راکت در یک محوطه باز فرود آمده و تلفاتی در پی نداشته است.

این فرمانده نظامی گزارش داده که راکت از سمت غرب موصل شلیک شده است.

در همین حال منابع آگاه دیگری به رویترز گزارش داده‌اند که این پایگاه هدف ۲ فروند موشک کاتیوشا قرار گرفته است.

طی روز‌های گذشته نیز منابع خبری گزارش دادند که ۲ پایگاه محل استقرار نظامیان آمریکایی در عراق هدف چند فروند موشک کاتیوشا و خمپاره قرار گرفته‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موصل راکت اصابت راکت عراق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • فیلم| لحظۀ اصابت پهپادهای حزب‌الله به سواحل عکا و پایگاه شراگا در فلسطین اشغالی
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • عکسی از اصابت موشک های ایرانی به اسرائیل /نورنیوز به نقل از بی بی سی: به هر نقطه ای از اسرائیل دسترسی داریم
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا