Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیدعباس صالحی در حاشیه بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی نقش مهمی در رونق کسب و کار در فضای مجازی و در سطح رسانه‌های دیجیتال ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه می‌تواند فرصت هم‌افزایی و آشنایی برای تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال را ایجاد کند افزود: این هم افزایی می‌تواند منجر به تولیدهای ثانوی شود و در بازدیدی که داشتم این زمینه و ظرفیت را فراهم دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اشاره به برپایی نمایشگاه در قم با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در این شهر مقدس کارکردهای چندگانه‌ای دارد تصریح کرد: نمایشگاه‌های قبلی در تهران برپا می‌شد ولی با برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها در استان ها این نگاه که «ایران فقط تهران نیست» ترویج می‌شود و از سوی دیگر ظرفیت‌های استان‌های مختلف هم شکوفا می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قم به عنوان پایگاه دین و نظام و انقلاب است و طبعا در زیست بوم فضای مجازی معنای خود را دارد ادامه داد: گام دوم انقلاب باید در این زیست بوم جدید یعنی فضای مجازی تعریف شود و قم و حوزه به عنوان موسس گام اول انقلاب در تحقق گام دوم انقلاب هم می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

صالحی افزود: طبعا این رویکردها همراه با رویکردهای مکمل می‌تواند سبب جهش در فضاهای نمایشگاهی شود.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از ٢٨ تا ٣١ خرداد در محل دائمی برگزاری نمایشگاه قم واقع در بلوار امام موسی صدر، جنب استانداری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه های دیجیتال فضای مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش خبرآنلاین،‌ دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.
قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899327

دیگر خبرها

  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه