Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی امور مجلس سازمان بهزیستی کشور توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی را شاخص ترین مأموریت این سازمان برشمرد و گفت: برای رسیدن به این هدف باید همه ظرفیت های مادی و معنوی جامعه بهره برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، ذوالفقار یزدان مهر شب گذشته(۲۸ خرداد) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مسئولین استان در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه حوزه فعالیت های سازمان بهزیستی بسیار گسترده است، گفت: مدیران تلاشگر و باهوش می توانند در چنین شرایط سخت اقتصادی به اهداف تعیین شده برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی امور مجلس سازمان بهزیستی کشور توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی را شاخص ترین مأموریت این سازمان برشمرد و افزود: برای رسیدن به این هدف باید همه ظرفیت های مادی و معنوی جامعه بهره برد.

 

وی لازمه حرکت، پویایی و حضور فعال خانواده های تحت پوشش بهزیستی را آرامش خواند و اظهار کرد: در این راستا باید مدیران بهزیستی همواره مردمی حرکت کرده و اعتمادسازی کنند.

 

یزدان مهر از پیش بینی اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریالی برای اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار در قالب یارانه و تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی و تثبیت مشاغل گوناگون هزینه می شود.

 

معاون امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اشتغال دو هزار و ۶۵۷ نفری مددجویان این سازمان در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: بیش از پنج هزار نفر دیگر از مددجویان نیز جویای کار هستند که باید زمینه های اشتغال آنان فراهم گردد.

 

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۱۱۳ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی در کشور در صف دریافت مسکن هستند، ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵۷ هزار واحد مسکونی ویژه این خانواده در سراسر کشور تأمین اعتبار شده و در حال ساخت است.

 

یزدان مهر با تشکر از کمک های سپاه پاسداران در ارائه خدمات و رفع محرومیت از جامعه بهزیستی کشور، اضافه کرد: قرارگاه رفع محرومیت سپاه ساخت بیش از پنج هزار واحد مسکونی را طی قراردادی با سازمان بهزیستی قبول کرده است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند دهه کرامت شیراز شبستان بیرجند اردبیل دهه کرامت در فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری سازمان بهزیستی بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تشریح رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تأمین مسکن مورد نیاز محرومان، خواستار همکاری بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر افزود: احداث واحد مسکونی برای این افراد از سال ۱۳۹۴ در تفاهم با سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مجلس و دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا مقرر شده بود تا خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر از سوی سازمان بهزیستی معرفی شوند تا کار احداث ساختمان‌ها آغاز شود.

برومند گفت: با بررسی و شناسایی یک خانواده در شهرستان دشتستان که ۵ عضو معلول دارد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در تلاش است نسبت به تأمین مسکن مقاوم برای این خانواده اقدام کند.

وی تأکید کرد: جهت تأمین سرپناه ایمن برای این خانواده همراهی و همکاری نهادهای حمایتی و انجمن خیرین مسکن ساز استان ضروری است.

کد خبر 6097729

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی