Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: اصلاح جامعه بدون اصلاح فرهنگ مؤثر نیست و کارهای فرهنگی باید کارآمد، مداوم و با برنامه و رویکرد جهادی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی سه شنبه شب در جلسه شورای امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان جویبار با بیان اینکه اصلاح جامعه بدون اصلاح فرهنگ مؤثر نیست، اظهار کرد: تلاش در حوزه‌های مختلف بدون توجه به الزمات فرهنگی به درستی به بار نمی‌نشیند و نتیجه نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کارهای فرهنگی باید کارآمد، مداوم و با برنامه و رویکرد جهادی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب اشاره و عنوان کرد: بزرگداشت هفته عفاف و حجاب نمادی است که در این هفته کار فرهنگی بیشتر و برجسته تری برای صیانت و حفظ حریم خانواده و عفاف و حجاب جامعه انجام شود.

بابایی با تأکید بر اینکه در مسئله حجاب و عفاف آسیب‌های جدی در جامعه وجود دارد گفت: اگر این آسیب ها بررسی نشود و راهکاری برای آن اندیشیده نشود خسارت‌های جبران ناپذیری را در نسل های آینده خواهیم داشت.

وی بر انجام وظایف در مسئله حجاب و عفاف تأکید و خاطرنشان کرد: متأسفانه یا به درستی با وظایف خود در این حوزه آشنایی نداریم و یا اینکه بی‌تفاوت از این مسئله عبور خواهیم کرد.

قربان متولی دبیر ستاد احیا جویبار دراین جلسه اظهار کرد: بیش از 20 وظیفه برای ادارات در مسئله عفاف و حجاب مشخص شده است.

وی با اشاره وضعیت حجاب و پوشش در شهرستان جویبار گفت: وضعیت عفاف و حجاب در این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته بدتر و متأسفانه قبح این مسئله نیز شکسته شده است.

سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار نیز با بیان اینکه عفاف و حجاب مربوط به زنان و مردان است ولی در سال‌های اخیر توجه بیشتری بر روی خانم‌ها بوده است.

وی با تأکید بر اینکه درمحیط‌های آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها خیلی توجه‌ای به موضوع اخلاق اسلامی نمی‌شود خاطرنشان کرد: اگر در این محیط اخلاق اسلامی به خوبی آموزش داده شود بسیاری از مشکلاتی که امروز گریبانگیر جامعه ما است را نداشتیم.

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده امام‌جمعه جویبار نیز در این جلسه بیان کرد: مسئله تهاجم فرهنگی حدود 20 سال پیش توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد.

وی افزود: عده‌ای در داخل با دشمن خارجی دست به دست شده‌اند که کشور را به سمت بی‌عفتی بکشانند.

امام‌جمعه جویبار تصریح کرد: وقتی چادر کنار برود، مانتو روی کار می‌آید و امروز این می‌شود که از آن مانتو هم چیزی باقی نمانده و با بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه روبرو هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد