Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:27:53 GMT

صادرکنندگان برتر همدان معرفی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۴۷۹

صادرکنندگان برتر همدان معرفی می شوند

مجید زرین دلاور روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و سومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران با هدف تکریم فعالان اقتصادی این عرصه به تازگی آغاز شده و علاقه مندان برای حضور در این رقابت ملی به سایت سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی (www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tpo.ir) مراجعه و نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه صادرکنندگان در ۲ سطح استانی و ملی برگزیده می‌شوند، افزود: صادرکنندگان باید شرایط لازم را داشته و امتیازهای مورد نظر را کسب کنند.

زرین دلاور روند رشد صادرات، داشتن بازار صادراتی، دارا بودن برند داخلی و خارجی، استانداردهای ملی و بین المللی، عضویت در تشکل‌های صادراتی بین المللی، داشتن واحد تحقیق و توسعه (R@D)، شرکت در نمایشگاه‌های خارجی، بسته بندی کالای صادراتی و دارا بودن نمایندگی در کشورهای هدف را برخی از معیارهای انتخاب واحدهای نمونه صادراتی برشمرد.

به گفته معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان یک هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۷۰ تن از صاحبان این صنایع دارای کارت بازرگانی هستند و در زمینه صادرات کالا فعالیت دارند.

زرین دلاور اطهار داشت: سفال و سرامیک، کشمش، چینی آلات بهداشتی، سیمان و فرآورده‌های لبنی بیشترین محصولات صادراتی همدان به کشورهای دیگر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته یک تن از صنعتگران همدانی در زمینه سفال موفق به کسب نشان صادرکننده نمونه ملی شد.

۷۵۲۷/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو