Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@12:30:19 GMT

قتل خانوادگی فجیع دو خواهر در آبادان به دست عموی‌شان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۶۶۱

قتل خانوادگی فجیع دو خواهر در آبادان به دست عموی‌شان

ساعت24 - فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به قتل ۲ دختر جوان در روستای تنگه یک این شهرستان، گفت: قاتل توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان ظهر امروز، اظهار کرد: این جنایت دوشنبه شب در خانه ای در روستای تنگه یک بخش مرکزی آبادان رخ داد و در پی آن ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عامل این جنایت یک جوانی ۳۹ ساله است ، قاتل در حالیکه چاقویی در دست داشت هنگام خروج از خانه ای که در آن مرتکب قتل شده بود توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ تقی زاده بیان کرد: در این جنایت دختری ۱۶ ساله با روسری خفه شده ودختر ۲۷ ساله با ضرب چاقو به ناحیه گردن به قتل رسید.۲ بانوی به قتل رسیده در این جنایت، دختران برادران قاتل بودند ضمن اینکه قاتل قبل از ارتکاب جنایت خانواده خود را در اتاق منزلش حبس کرده بود که پلیس پس از حضور در محل آنها را آزاد کرد.

فرمانده انتظامی آبادان افزود:جنازه هر۲ مقتول به سردخانه منتقل شده و قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس جنایی شد. قاتل در بازجویی انگیزه خود از این جنایت را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.۲ بانوی به قتل رسیده در این جنایت در خانه عموی قاتل خود و با خانواده وی زندگی می کردند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شهر آبادان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی در غرب مازندران در حوزه خرید و فروش املاک و محصولات شرکت های تولیدی و صنعتی با چک های بلامحل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه ای کلاهبرداری در برخی شهرستان های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا 40 تا 50 سال هستند به همراه مردی حدودا 37 ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش های صنعتی و تولیدی با صدور چک های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می کردند.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از 2 هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد