Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار تالش عصر سه شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل در فرمانداری این شهرستان گفت: شناسایی و طبقه بندی زیر ساخت‌های مهم، ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم از مسئولیت‌های ستاد پدافند غیر عامل است.

ایرج شاهی ادامه داد: نتیجه اجرای آموزه‌های پدافند غیرعامل در جامعه، مقاومت در برابر تهدیدات دشمن و حوادث طبیعی و افزایش اقتدار ملی است و باید با ترویج گفتمان لازم، در این رابطه فرهنگ سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه هریک از اعضای ستاد پدافند غیر عامل تالش، دیدگاه‌های خود را در خصوص ضرورت رفع مشکلات ترافیکی، تهیه طرح مرکز و سامانه کنترل ترافیک، نصب چراغ‌های هوشمند در سطح شهر توسط شهرداری و ذخیره سازی کالاهای اساسی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت در نقاط امن مطرح کردند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴ / ‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد انتخابات استان تهران

جلسه ستاد انتخابات استان تهران باحضور علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081649 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • جلسه ستاد انتخابات استان تهران
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد