Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@17:19:14 GMT

۱۵ مرداد؛ دربی بزرگ برانکو با الهلال پرستاره در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۷۷۰

برانکو ایوانکویچ با پذیرفتن هدایت سبزپوشان جده باید در مرحله حذفی رودرروی الهلال قرار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیران باشگاه الاهلی عربستان مدعی شده‌اند در روز عید فطر با برانکو قرارداد امضا کرده‌اند و این مربی که در اتریش از کمپ تمرینی تیم جدیدش هم بازدید کرده، از چند روز دیگر کار خود را به صورت رسمی استارت می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور برانکو در تیم جدیدش با یک چالش سخت و جذاب همراه خواهد بود. او که پیش از این به الهلال عربستان لقب رئال‌مادرید آسیا را داده بود همراه با الاهلی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الهلال عربستان برود و امیدوار است با کسب پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کند. شاگردان برانکو و شاگردان مامیچ برگزار‌کننده شهرآورد عربستان در آسیا هستند که از اهمیت زیادی برای هر دو تیم برخوردار است.
خبرورزشی نوشت: بازی رفت دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۱۵ مرداد به میزبانی شاگردان برانکو و بازی برگشت هم روز ۲۲ مرداد برگزار می‌شود.

گفتنی است برانکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ سرمربی پرسپولیس تهران بود که در بازی رفت الاهلی را شکست داد، اما در بازی برگشت شکست خورد و در نهایت کارش را با پرسپولیس با عنوان چهارمی گروه تمام کرد و اکنون با هدایت سبزپوشان جده باید در مرحله حذفی رودرروی الهلال قرار بگیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: الاهلی عربستان الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا برانکو محمد مرسی حادثه چرنوبیل شیرمحمدعلی بلندی های جولان میشل پلاتینی فرودگاه امام خمینی جیسون رضائیان ترمینال سلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند