Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@20:10:00 GMT

سردار سلامي: سياست آمريکا در جهان خشکيده است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۸۸۹

سردار سلامي: سياست آمريکا در جهان خشکيده است

خبرگزاري آريا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت : امروز به وضوح نمايان است که سياست امريکا در جهان خشکيده است و حتي آنها راهبردي براي اصلاح راهبردهاي خود هم ندارند.
به گزارش آريا، سردار سرلشکر سلامي در آيين ملي بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامي که در دانشگاه اميرکبير برگزار شد افزود: امروز اين سياست به طور ويژه در برابر مقاومت و اراده ملت ايران به بن بست رسيده و آنها هر چه در چنته داشتند رو کرده اند اما به نتيجه اي نرسيده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با يادآوري تهديدهاي ماه هاي اخير امريکايي ها در فضاي رسانه اي گفت: وقتي اين تهديدها از پوسته رواني خارج شد مشخص شد که چقدر ناتوان و کوچک هستند اما آن را در يک فضايي بزرگنمايي مي کنند تا طرف مقابل را به تسليم وادارند.
سردار سلامي خاطر نشان کرد: آنها حتي دچار فقدان راهبرد نيز شده اند، روزي از خارج کردن نظاميانشان در سوريه صحبت مي کنند، روزي هم مي گويند چندصد نفر از نيروها بهتر است بمانند، روزي در عراق در پي استقرار حکومت دلخواه خود بودند اما مشخص شد که مردم عراق دنبال چه منطق و گفتماني هستند.
وي مقاومت را تنها راه پيروزي در برابر سياست هاي امريکايي ها دانست و افزود: اين پيروزي نزديک است.
سردار سلامي اضافه کرد: ديپلماسي هم جز با مقاومت به پيروزي نمي رسد و از سوي ديگر امريکايي ها وقتي خود را در عرصه هاي ميداني شکست خورده ديدند چاره کار را در مذاکره فرض کردند در حالي که مذاکره خود راه شکست است اما مقاومت و ايستادگي يک راهبرد فعال و پوياست نه اينکه ايستا و سکون باشد.
وي تأکيد کرد: ما ايران 10، 20، 30 يا 40 سال قبل نيستيم امروز ايران قدرتمندتر از هر زمان ديگري با دشمنان مبارزه مي کند که اين برآمده از هويت اسلامي، انقلابي و ملي مردم مسلمان ايران است که بارها طعم شکست را به دشمنان چشانده اند.
فرمانده کل سپاه گفت: امريکايي ها به اعتراف خودشان از فقدان يک رهبري روحاني دچار ضعف جدي هستند چرا که فلسفه سياسي آنها با فطرت جهان نمي خواند اما هويت و ماهيت انقلاب اسلامي کاملاً با فطرت انساني بشر انطباق دارد چرا که عدالت خواه و ظلم ستيز است و ظلم ها و بي عدالتي هاي جهان را که دشمنان مرتکب آن شده اند بر نمي تابد.
سردار سلامي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به گراميداشت شهيد چمران در اين مراسم ، آن شهيد را شخصيتي با ترکيب علم، هنر، انديشه، ايمان و روح جهادي دانست و افزود: مجاهدت ها و برجستگي هاي شهيد چمران به گونه اي است عنصر زمان نمي تواند غبار کهنگي بر ويژگي هايش بنشاند، به عنوان نمونه ؛ اقدامات جهادي و فکري او در جان کودکان لبنان نشست و بعدها به درخت تنومندي به نام حزب الله لبنان تبديل شد که شاخسار اين درخت در شرق مديترانه گسترده شده و به فخر دنياي اسلام تبديل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سردار سلامي سياست آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین کنعانی تصریح کرد نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899054

دیگر خبرها

  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز