Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عباس شفيعي معاون پشتيباني بانک ملي ايران در سفر به استان اصفهان با تني چند از مسئولان استانداري اصفهان ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مسئولان استانداري اصفهان در اين ديدار که حميد رضا فتحي بيرانوند مدير امور شعب منطقه يک کشور، مصطفي محسني رييس اداره کل مهندسي و املاک و شهريار سعادت رييس اداره کل کارپردازي بانک نيز حضور داشتند، از عملکرد موثر بانک ملي ايران در اين استان تقدير کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس شفيعي در اين ديدار ضمن برشمردن برخي اقدامات بانک ملي ايران در سال هاي اخير، کمک به رونق توليد، حمايت از فعالان اقتصادي و مساعدت با اقشار مختلف جامعه را از مهم ترين اهداف بانک ملي ايران اعلام کرد.
معاون پشتيباني بانک ملي ايران و هيات همراه در ادامه اين سفر از اداره امور شعب استان ،شعبه اصفهان، ساختمان فلکه فيض، کارخانه ريسباف، مجموعه پرستيژلند، مجتمع پاسارگاد و برخي ديگر از واحدها به منظور اتخاذ تصميمات در حوزه پشتيباني بازديد کردند.
عباس شفيعي همچنين در ديدار با مديران استاني بانک از خدمات خستگي ناپذير کارکنان اين استان به هموطنان سيل زده تقدير کرد.
مرتضي نصري رييس اداره امور شعب استان اصفهان بانک ملي ايران نيز در اين ديدار گزارشي از اقدامات انجام شده در بخش هاي مختلف از جمله امور پشتيباني ارائه کرد .
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش