Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@11:38:09 GMT

نماد بانک ملت تا 12 تير بسته مي ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۲۱۶

نماد بانک ملت تا 12 تير بسته مي ماند

خبرگزاري آريا - سامانه کدال سازمان بورس اعلام کرد: نماد بانک ملت که از صبح روز دوشنبه هفته جاري بسته شده بود تا روز 12 تيرماه سال جاري بسته خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاري آريا و بر اساس اين اطلاعيه، نماد معاملاتي شرکت بانک ملت( وبملت) به استناد ماده 19 مکرر 1/ 12 مکرر 4 دستورالعمل اجرايي نحوه انجام معاملات به منظور بررسي وضعيت شفافيت اطلاعاتي ناشر، حداکثر تا تاريخ 12 تيرماه 1398 تعليق مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، اخيرا انگليس با هدف پيشگيري از ادامه شکايت بانک ملت عليه خزانه داري اين کشور به خاطر اعمال تحريم هاي غيرقانوني، با پرداخت 1.6 ميليارد دلار غرامت به اين بانک خصوصي ايراني موافقت کرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، از زمان تأسیس باشگاه در سال ۱۸۸۶ نشان توپ معروف که لقب باشگاه را هم توضیح می‌دهد، به نماد باشگاه لندنی تبدیل شد.

در فصل‌های اخیر باشگاه در برخی از پیراهن‌هایش از نماد توپ استفاده کرده است. برای مثال در لباس سوم سبزرنگ این فصل و یا پیراهن مشکی فصل ۲۳-۲۰۲۲.

حالا طبق خبر اتلتیک، نماد توپ قرار است از فصل آینده بر روی تمام پیراهن‌های آرسنال نقش ببندد. این بدان معناست که لوگوی اصلی که نام «آرسنال» در آن حک شده، دیگر استفاده نخواهد شد.
دلیل این حرکت نه‌تنها محبوبیت نماد توپ، بلکه تمایل مدیران به بازتاب تاریخ، فرهنگ و سنت غنی باشگاه است.

حرکت آرسنال در فوتبال انگلیس اتفاق جدیدی نیست. لیورپول پیش از این چنین تصمیمی را گرفته و منچستر یونایتد هم در اوت ۲۰۲۳ لباسی خارج از خانه تولید کرد که نشان «شیطان سرخ» بر روی آن نقش بسته بود.

با این حال این اولین بار از فصل ۷۸-۱۹۷۷ است که بر روی لباس خانگی آرسنال، نشان توپ به‌جای لوگوی اصلی نقش خواهد بست.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • جزیره نخل جمیرا نماد دبی