Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی چهار فصل اخیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید روی بردن ماریو بودیمیر با خود به الاهلی عربستان فکر نکرده است. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ که با قراردادی دو ساله به طور رسمی هدایت تیم فوتبال الاهلی عربستان را برعهده گرفت، در گفت‌وگو با روزنامه «جوتارنجی لیست» چاپ زاگرب کرواسی گفت: من با کشور ایران، مردمش، شهر تهران و هواداران ارتباط برقرار کرده بودم و ایران در قلبم جای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زیادی بود که به جدایی از پرسپولیس فکر می‌کردم و در نهایت تصمیم بر رفتن گرفتم.

وی افزود: من از چالش‌ها و کار کردن خسته نشده‌ام. می‌خواهم و عاشق این هستم که باعث پیشرفت بازیکنان جوان شوم، ببینم که چطور آنها رشد می‌کنند و به خصوص عاشق کار کردن هر روزه در باشگاه هستم. کار در رده باشگاهی بیشتر از کار در رده ملی من را به خود جذب می‌کند. این روش زندگی من است و خوشحال هستم که می‌توانم در در رده باشگاهی کار کنم. همیشه هم باانگیزه بوده‌ام.

سرمربی چهار فصل اخیر پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: هدفم همیشه کسب جام بوده و در الاهلی هم این هدف را دنبال خواهم کرد. در کنار اینها ما باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و حریف ما الهلال است. من خوشبین هستم و بر این باورم که می‌توانیم به پیروزی‌هایی دست پیدا کنیم و حتی در لیگ قهرمانان به مراحل بالاتر پیشروی کنیم. بی‌صبرانه منتظر شروع این چالش جدید و این فصل جدید از دوران مربیگری‌ام هستم.

برانکو رسما به الاهلی پیوست

برانکو که پرسپولیس را در چهار سال اخیر به سه قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر رساند، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: با پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم اما موفق به کسب قهرمانی نشدیم. با این حال بر این باورم که فرصت‌های دیگری برای کسب جام خواهم داشت.

سرمربی کروات الاهلی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا ماریو بودیمیر را هم با خود به الاهلی خواهید برد؟»، تأکید کرد: نمی‌دانم وضعیت کنونی بودیمیر به چه صورت است چون او هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد.

به گزارش تسنیم، ماریو بودیمیر در نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر بود که با قراردادی 18 ماهه از دینامو زاگرب به پرسپولیس پیوست، اما یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش ممکن است از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم