Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت بیش از دو ماه از وقوع سیل در استان خوزستان و پس از تأکیدات مهم  رهبر انقلاب اسلامی در مورد سیل‌زدگان در نماز عید فطر در مصلای امام خمینی(ره) تهران بار دیگر کاربران فضای مجازی هشتگ #سیل_خوستان را داغ کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در خطبه دوم نماز عید فطر با تأکید بر اینکه آحاد مردم و همچنین مسئولان، موضوع سیل‌زدگان را فراموش نکنند، فرمودند: «یکی از کارهای لازم و فوری، مسائل سیل‌زدگان است که مسئولان باید با جدیت مشکلان آنان را پیگیری و حل کنند، به‌خصوص در مناطقی همچون خوزستان که با گرمای طاقت‌فرسا مواجه هستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر دولت وضعیت فعلی مناطق سیل‌زده را سفید اعلام کرده است، اما تصاویر منتشر شده از مناطق سیل‌زده گواه ناخوش‌احوالی سیل‌زدگان است.کاربران فضای مجازی بار دیگر با هشتگ #سیل_خوزستان تلاش کردند عدم تحقق وعده‌های مسئولین و شرایط دشوار سیل‌زدگان را یادآوری کنند. برخی از کاربران نیز با انتقاد از نحوه پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان توسط  بانک‌ها انتقاد کردند.

 

بیشتر بخوانید: روایت شاهدان عینی از دوران #پساسیل در مناطق سیل‌زده +تصاویر 

گفتنی است؛ طغیان رودخانه‌های کرخه، دز و کارون در بهار امسال، ۲۱ شهرستان را در خوزستان تحت تأثیر قرار داد و ۳۷۴ روستا به صورت جزئی و کلی تخلیه شدند. طبق گزارش جمعیت هلال احمر خوزستان، به ۲۵۶ هزار و ۷۰۱ نفر در استان (بیش از ۴۶ هزار و ۸۰۸ خانوار) امدادرسانی شده است. در ادامه نمونه‌هایی از واکنش‌های کاربران که با هشتگ #سیل_خوزستان به اشتراک گذاشته شده است را می‌بینید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سیل فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان