Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@15:55:39 GMT

جوان‌ترین خلبان زن در جهان کیست؟ +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۵۴۵

جوان‌ترین خلبان زن در جهان کیست؟ +تصاویر

رویداد۲۴ او همچنان در حال کشف در زمینه پرواز است. شرکت ایزی جت با او به عنوان کاپیتان قرارداد امضا کرده تا به این روش زنان بیشتری را برای تبدیل شدن به خلبان‌های حرفه‌ای جذب کند.

الی از گریت تورینگتون، در دوون انگلستان می‌گوید: من علاقمند به مطالعه فیزیک و به کار گرفتن هواپیما بودم. من از پرواز شگفت زده می‌شدم و همچنان شگفت زده می‌شوم، می‌توانم ببینم که خلبانی تا چه اندازه شغل جالب و مفیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم دختران را تشویق کنم تا آنچه می‌خواهند انجام دهند. اگر من به عنوان یک دختر می‌توانم کاری انجام دهم، پس آن‌ها هم می‌توانند. من از سوی مردم و شرکت ایزی جت حمایت‌های بسیاری دریافت کرده ام، این فرصت به من کمک خواهد کرد تا شغل رویایی خود را ادامه دهم.

الی برای تبدیل شدن به یک خلبان U۲ Dragon Lady آموزش خواهد دید که بخشی از نیروی مخفی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکاست. شاید او در سال آینده به عنوان خلبان نمایش هوایی و یا مربی آموزشی فعالیت کند.  
زوئی ابری، مربی و معلم در ایزی جت گفت: راه الی و دستاورد‌های او درخشان و چشمگیر است و من منتظر کمک به او در پرواز دیگرش هستم. تنها ۵ درصد از خلبانان در سراسر جهان را زنان تشکیل می‌دهند. ایزی جت قصد دارد تا آغاز سال ۲۰۲۰، تعداد خلبانان زن در جهان را به ۲۰درصد برساند؛ این آمار در سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۵ درصد بوده است.   برچسب ها: رویداد24 ، جوان ترین خلبان زن جهان ، خلبان زن ، جوان ترین خلبان زن ، زنان خلبان در جهان ، زنان خلبان ، خلبانی ، الی کارتر ، جوان ترین کاپیتان جهان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جوان ترین خلبان زن جهان خلبان زن جوان ترین خلبان زن زنان خلبان خلبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن روز خلبان را به تمامی فعالان صنعت هوانوردی تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در پیامی فرارسیدن روز خلبان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز خلبان را به تمامی خلبانان سرزمینم، کسانی که جاذبه های آسمان برای آنها از جاذبه زمین بیشتر است تبریک می گویم و پروازهایی ایمن را برای شما پرندگان آسمان ایران عزیز آرزو دارم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟