Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@19:27:15 GMT

اهداف بیانیه گام دوم انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۵۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ جناب سرهنگ عسگری فرمانده محترم سپاه ناحیه اراک در دیدار با ریاست ادارات مذکور به تشریح اهداف بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت وگفت:از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانش وسیله عزت و قدرت یک کشور است از این رو نظام آموزش عالی و نهاد‌های پژوهشی باید متحول شوند و در همه عرصه‌ها با کمک عالمان و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه و مغز‌های متفکر به تولید علم روی آورند و با حمایت از دانشمندان جوان که از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند
وی افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با ترسیم ابعاد گام دوم انقلاب در مسیر تمدن‌سازی چشم‌انداز باشکوهی را در پیش روی ملت ایران قرارداده است، دستیابی به این فضا مستلزم سرمایه‌گذاری مادی و معنوی و بسیج نیرو‌های ولایی و مؤمن و دانشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان نیروی انسانی مستعد و کارآمدی که می‌تواند تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کند و از فرصت‌های برجسته در حوزه منابع و معادن و اراضی، آب‌ها و سواحل و مناطق دریایی برای شکوفایی کشور بهره‌گیری به عمل آورد

وی گفت: از دیدگاه، ولی امر مسلمین وجود ۳۶ میلیون نفر در سنین میانه ۱۵ و ۴۰ سالگی و انبوه جوانان با روحیه جهادی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های مهم در کشور است. دولتمردان و نهاد‌های رسمی و انقلابی و آموزشی باید با چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی میدان کار و تأمین معاش را برای نسل نو مهیا کنند و با نگاه حداکثری زمام امور را به آنان بسپارند.

وی در آخر خاطر نشان کرد: گام دوم هم آسیب‌شناسی عالمانه از وضع موجود است و هم حرکتی در مسیر گفتمان‌سازی برای تحکیم آینده انقلاب اسلامی و اعتلای ایران و جهان اسلام و وحدت مسلمین قلمداد می‌شود و ریشه در حکمت یک رهبر متفکر و موحد دارد و باید سرمشق همه دولت‌ها و حکومت‌ها قرار گیرد. راز ماندگاری و استمرار شکوهمند انقلاب اسلامی در غنای جهان‌بینی توحیدی و اصالت آرمان‌ها و حضور با عظمت مردم در صحنه و برخورداری از رهبری دانا و توانا و مقرب به درگاه الهی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از تلاش‌ها و نوآوری‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مسئولان این مجموعه در اسفندماه سال گذشته (۱۴۰۲)، گزارش مکتوبی از وضعیت و اقدامات دفتر مطالعات و نیز فهرستی از ایده‌هایی که در صورت پشتیبانی سازمان‌های فرهنگی حاکمیتی، امکان پیگیری و به ثمر رسیدن در «حسینیه هنر» را دارند، خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند.

آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در حاشیه این گزارش مرقوم فرموده‌اند: «از تلاش‌ها و نوآوری‌های این جوانان عزیز تشکر کنید»

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب، هفته گذشته طی تماس تلفنی حسین محمدی، به اطلاع اعضای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب رسید؛ محمدی سال گذشته نیز، پیام خشنودی و تشکر رهبر انقلاب از انتشار دو کتاب انتشارات راه‌یار با عناوین؛ «ایام سبزوار» و «شهیدآوردند…» را اطلاع رسانی کرده بود.

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «سرباز روز نهم» نیز یکی دیگر از رویدادهای فرهنگی مرتبط با آثار دفتر مطالعات در سال گذشته بوده است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دی ماه ۱۴۰۱، در دیدار با مسئولان حوزه هنری، از جشنواره مردمی فیلم عمار به عنوان یک نمونه خوب در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی یاد کردند.

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۶ با انتشار مجله راه، فعالیت خود را با هدف ایجاد هم افزایی میان چهار ضلع هنر، اندیشه، رسانه و فرهنگ انقلاب اسلامی آغاز کرد. اینک با گذشت پانزده سال از تأسیس این مجموعه فرهنگی، «جشنواره مردمی فیلم عمار»، «مدرسه سینمایی اندیشه هنر (ماه)»، سامانه «عماریار»، «واحد اکران مردمی عمار»، «خانه هم‌بازی»، «باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی»، «مدرسه راه»، «واحد تاریخ شفاهی» و «انتشارات راه‌یار» ذیل این تشکل فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 751203

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب