Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-01@21:59:13 GMT

اپل به دنبال همکاری با اینتل برای تأمین مودم 5G

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۷۰۴

اپل به دنبال همکاری با اینتل برای تأمین مودم 5G

ایتنا- بر اساس گزارش‌ها، اپل این روزها مذاکراتی را برای خرید تجارت آلمانی مودم‌های تلفن همراه اینتل از سر گرفته است. این مذاکرات چندی پیش بعد از اتمام دعوای قضایی اپل و کوالکام لغو شده بود. بر اساس گزارش‌ها، اپل این روزها مذاکراتی را برای خرید تجارت آلمانی مودم‌های تلفن همراه اینتل از سر گرفته است. این مذاکرات چندی پیش بعد از اتمام دعوای قضایی اپل و کوالکام لغو شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، بر اساس اطلاعاتی که از افراد آگاه از این مذاکرات به‌دست‌آمده است، اپل به تجارت آلمانی اینتل (یکی از قوی‌ترین بخش‌های تجاری این شرکت) علاقه‌مند‌است.
لازم به ذکر است که امکانات تولید تراشه کمپانی اینتل بعد از خرید شرکت آلمانی Infineon در سال 2011 در این کشور مستقر شد.
 
وال‌استریت ژورنال در ماه آوریل اعلام کرد که اپل در نظر دارد که تجارت مودم‌های تلفن همراه اینتل را خریداری کند اما از آن زمان تاکنون خبری در این رابطه اعلام نشد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که اپل این روزها به‌طور خاص به خرید تجارت آلمانی این تراشه ساز موفق علاقه‌مند شده است.
     
گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که اپل احتمال دارد تا سال 2024 الی 2025 مودم‌های 5G را برای آیفون‌های خود عرضه نکند. بااین‌وجود این قرارداد که صدها مهندس متخصص را به تیم حرفه‌ای اپل اضافه می‌کند، می‌تواند به این کمپانی در عرضه سریع‌تر مودم‌های تولید خود به بازار جهانی کمک کند.
 
اپل پیش‌ازاین چند تن از مدیران مهم اینتل را به استخدام خود در آورده است. اطلاعات یادشده حاکی از آن هستند که چند ماه پیش استفان ولف (مدیر سابق تیم المانی مودم‌های اینتل) به تیم اپل پیوسته است و این کمپانی همچنین ام شانکار دیاگاراجن (رییس تجارت‌های ازدست‌رفته مودم اینتل) را نیز در ماه فوریه استخدام کرده است. بااین‌حال اینتل هنوز این همکاری را به‌صورت رسمی تائید نکرده است اما اعلام کرده است که علاقه کمپانی‌های دیگر به تجارت مودم‌های 5G این شرکت بسیار زیاد شده است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل اپل اینتل اینترنت 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد

وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان در رأس هیئتی با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت وارد سیستان و بلوچستان شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «نورالدین عزیزی» وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان، امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت) در رأس یک هیئت بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

عزیزی پیش از این نیز در دیدار با مقامات ایران گفته بود پس از حکومت جدید در افغانستان زمینه افزایش دادوستد مساعد شده است و با ظرفیتی که افغانستان و ایران در بخش‌های مختلف دارند، می‌توان میزان تجارت را افزایش داد.

وی همچنین اعلام کرده بود: در شرایط کنونی روند طی مراحل اسناد و صدور مجوز نسبت به گذشته سهل‌تر شده است و سرمایه‌گذاران ایرانی نیز می‌توانند مانند یک افغان در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

امضای تفاهم‌نامه 55ماده‌ای ایران و افغانستان برای همکاری در حوزه کشاورزیسند همکاری‌ حمل‌ونقل جاده‌ای ایران و افغانستان امضا شدبرگزاری نشست مشترک فنی حمل‌ونقل جاده‌ای ایران و افغانستان در کابل

انتهای پیام/.+

دیگر خبرها

  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند