Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:50:59 GMT

شناسایی حفره امنیتی خطرناک در فایرفاکس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۹۵۹

شناسایی حفره امنیتی خطرناک در فایرفاکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به روزرسانی امنیتی موزیلا برای نسخه ۶۷.۰.۳ فایرفاکس و فایرفاکس ESR ۶۰.۷.۱ عرضه شده است. موزیلا هشدار داده که در صورت عدم به روزرسانی فایرفاکس هکرها می‌توانند کنترل رایانه‌های آسیب پذیر را در دست گرفته و اطلاعات آنها را سرقت کنند.

آژانس امنیت زیرساخت‌ها و امنیت سایبری آمریکا هم با صدور هشدار از کاربران خواسته تا هر چه سریع‌تر وصله های امنیتی فایرفاکس را نصب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بار کارشناسان امنیتی گوگل از وجود حفره یادشده در فایرفاکس خبر دادند که در زمان اجرای کدهای جاوا اسکریپت فعال می‌شود و تزریق کدهای مخرب را به رایانه‌ها از طریق صفحات وب و در زمان بازدید از آنها ممکن می‌کند.

وصله های به روزرسان فایرفاکس برای نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز و لینوکس و همین طور سیستم عامل مک طراحی و عرضه شده و از سایت موزیلا در دسترس است.

کد خبر 4644967

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت اینترنت پرسرعت امنیت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

به گزارش جماران؛ یادداشت تفاهم امنیتی بین دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبورگ به امضا رسید.

فارس نوشت: در تداوم دیپلماسی فعال امنیتی و همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه توسط علی‌اکبر احمدیان و نیکلای پاتروشف دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبوگ امضا شد. 

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی