Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی به مناسبت آغاز رسمی کمپین انتخاباتی‌اش برای رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ میلادی به رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا تاخت و این تحقیقات را به عنوان "پیگیری موهامات" محکوم کرد و از دشمنان سیاسی سابق همچون هیلاری کلینتون انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، در این کمپین انتخاباتی که در فلوریدا برگزار شد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تحقیقات مولر درخصوص مداخله انتخاباتی روسیه و احتمال مانع‌تراشی بر سر راه اجرای عدالت را تلاشی به رهبری دموکرات‌ها برای بدنام کردن دوره ریاست‌جمهوری‌اش و به دست آوردن فرصتی برای شکایت مجدد از رقابت‌های سال ۲۰۱۶ میلادی میان خودش و هیلاری کلینتون خواند.

وی گفت: طی دو سال و نیم گذشته ما تحت محاصره بودیم. آنها می‌خواهند مجدداً همین کار را انجام دهند. هیچ رئیس جمهور دیگری نباید مجدداً در چنین شرایطی قرار گیرد. این برای کشور عزیز و بزرگمان بسیار بد است. این یک حقه است. حقه‌ای بسیار بزرگ.

ترامپ در ادامه گفت: پس از دو سال، اسناد و مدارک ۱.۴ میلیون برگه‌ای، ۵۰۰ حکم تحقیق، ۵۰۰ شاهد، ۲.۸۰۰ احضاریه و ۴۰ مأمور اف بی آی که ۲۴ ساعته کار می‌کردند، آنها به چه نتیجه‌ای رسیدند؟! هیچ تبانی وجود نداشت و این حقایق منجر شد تا دادستان کل عالی ما به این نتیجه برسد که هیچ مانع تراشی در سر راه اجرای عدالت وجود نداشته است.

مولر در گزارش نهایی خود نوشت که هیچ سند و مدرکی دال بر تبانی میان ترامپ و مسکو در تلاش‌های روسیه برای مداخله در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی به دست نیاورده اما از تبرئه کردن ترامپ در خصوص اینکه آیا وی درخصوص تحقیقات متعاقب مانع‌تراشی کرده یا خیر امتناع کرد و برای این کار خود ۱۰ مورد از رفتارهای مسدودکننده احتمالی را برشمرد.

مولر از صدور یک کیفرخواست امتناع و تاکید کرد که قوانین موجود در وزارت دادگستری مخالف با متهم کردن رئیس جمهوری هستند که ضمام امور را به دست دارد.

ویلیام بار، دادستان کل و رود روزنستاین، معاون سابق دادستان کل آمریکا از متهم کردن ترامپ به مانع‌تراشی بر سر راه اجرای عدالت امتناع کردند.

ترامپ در جریان سخنرانی در این کمپین انتخاباتی گفت: ما از بزرگترین پیگیری موهومات در تاریخ سیاسی عبور کردیم. تنها تبانی توسط دموکرات‌ها، رسانه‌هایی که اخبار جعلی منتشر می‌کنند و عواملشان، افرادی که بودجه مالی پرونده‌های جعلی را تأمین می‌کنند، هیلاری کلینتون کج و کوله و کمیته ملی دموکرات‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به پرونده تشکیل شده توسط کریستوفر استیل، عامل سابق اداره "ام‌آی 6" که به سو رفتار و سو عملکرد ترامپ اشاره کرده بود، اشاره داشت و گفت: تمام این ماجرا یک اقدام غیرقانونی برای تغییر نتایج انتخابات و جاسوسی از کمپین ماست و این کاری است که آنها انجام داده‌اند. ما این اقدام را حقه روسی می‌نامیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟

امام خامنه‌ای به استفتاء درباره « وضو با وجود مانع» پاسخ گفتند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن پاسخ آیت الله العظمی خامنه‌ای به استفتاء درباره «وضو و غسل با وجود مانع» پاسخ گفتند.

متن پرسش و پاسخ عنوان‌شده به این شرح است:

پرسش: اگر خانمی از لاک ناخن استفاده کند که پاک کردن آن برای وضو و غسل مشکل است، آیا می‌تواند وضو و غسل جبیره‌ای انجام دهد یا تیمم کند؟

پاسخ: در اعضای وضو یا غسل نباید عمداً و بدون ضرورت مانعی ایجاد کرد و اگر چنین کند و مانع را برطرف نکند، گناه کرده است و باید علاوه بر وضو یا غسل جبیره‌، تیمّم نیز انجام دهد و بعد از برداشتن مانع بنا بر احتیاط واجب، قضای نمازها را نیز بخواند. در ضمن آنچه عرفاً زینت محسوب می‌شود باید از نامحرم پوشانده شود.

 

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ حکم وضو با وجود درد چیست؟

 

تیمم به دلیل آرایش صورت

برخی فتوای دیگر از سوی آیت‌الله خامنه‌ای درباره وضو با وجود مانع به این شرح است:

پرسش: اگر از جهت تنگی وقت نماز، فرصت پاک کردن مواد آرایشی و غیره برای وضو و غسل نباشد، وظیفه چیست؟

پاسخ: اگر وقت نماز تنگ باشد و وضو و غسل موجب می‌شود، که همه نماز یا قسمتی از آن در خارج وقت واقع شود، باید به جای وضو و غسل، تیمم کند.

 

استفتاء از امام خامنه‌ای؛ آیا بر ولیّ لازم است کودک را از مشاهده تصاویر مبتذل حفظ کند؟

 

پرسش: خانم‌هایی که برای مجلس عروسی و مانند آن آرایش می‌کنند؛ آیا جایز است به جای وضو، تیمم کنند؟

پاسخ: خیر، باید موانع وضو را برطرف کنند و وضو بگیرند، مگر آنکه عمداً تأخیر بیندازد تا وقت نماز تنگ شود؛ در این صورت گرچه معصیت کرده، ولی می‌تواند با تیمّم نماز بخواند.

پرسش: اگر عروس در صورتش آرایش داشته باشد و نخواهد آرایش را موقع نماز پاک کند، و از طرفی با توجه به فرهنگ امروزه عروس خانم از صبح به آرایشگاه می‌رود و تا آخر شب نیز باید آرایش بر روی صورتش باشد، معمولاً نیز نگه داشتن وضو در این زمان طولانی بعید است آیا می‌تواند تیمم کند؟ یا اینکه نماز را آن قدر به تأخیر بیاندازد، که دیگر فرصت وضو نداشته باشد و تیمم کند؟

پاسخ: در فرض مذکور نمی‌تواند تیمم کند، مگر آنکه عمداً تأخیر بیندازد تا وقت نماز تنگ شود، در این صورت گرچه معصیت کرده، ولی می‌تواند با تیمّم نماز بخواند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد