Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در فضای مجازی مصرف متادون و داروهای روانگردان ترویج می‌شود.به گزارش بلاغ، محمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا دارو کشور ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از شهرک صنعتی دارویی برکت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصرف بی رویه متادون و داروهای روانگردان  گفت: ترویج مصرف این داروها، بلایی است که فضای مجازی بر سر قشر مصرف کننده که اغلب جوان هستند آورده است و به مرور زمان ضریب آمادگی ذهنی جوانان را کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان غذا و داروی کشور با اشاره به اینکه مصرف این داروها موجب می شود تا افراد برای انجام کارهای معمولی هم با مشکل مواجه شوند اظهار کرد: مصرف این داروها در کشور کنترل می شود و فروش آن ها در داروخانه های خاص انجام می شود اما این محدودیت ها و سوء مصرف افراد موجب شده است تا افراد نیازمند به سختی داروی خود را تهیه کنند.

محمدرضا شانه‌ساز اذعان کرد: بخش عمده این داروها به شکل قاچاق تأمین می شوند اما مصرف و توزیع آن ها انبوه نبوده است و مسؤولان وزارت خانه تمام سعی خود را برای کنترل مصرف دارو به کار گرفته اند و باید بیش از پیش مصرف بدون تجویز پزشک را کاهش دهیم تا آثار زیانبار این پدیده کمتر شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد

با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حکم سید حیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد.

پیش از این، محمد پیکانپور این سمت را برعهده داشت. پیکانپور با ابلاغ معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به ریاست " امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه" منصوب شده است.

غلامحسین صادقیان، دارای مدرک دکترای داروسازی است و از سوابق کاری او می‌توان به ریاست انجمن داروسازان اصفهان و سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان غذا و دارو اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان غذا و دارو مجوز مصرف روغن آفتابگردان آلوده به سموم را نمی‌دهد
  • ماجرای جنجالی روغن‌های آلوده در کشور چه بود؟
  • وزارت بهداشت: محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • تاثیر ذرات آلاینده بر کنترل هیجانات / تجربه بیشتر افسردگی و اضطراب در روزهای آلوده
  • اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود
  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • قطع داروهای لاغری مانند اوزمپیک و ویگووی باعث اضافه وزن می‌شود؟
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور