Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-07@03:35:14 GMT

جزئیاتی از جدیدترین مرسدس بنز CLA 2020 (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۵۲۳۶

جزئیاتی از جدیدترین مرسدس بنز CLA 2020 (+تصاویر)



فضای صندوق این شوتینگ‌بریک به 505 لیتر رسیده و 10 لیتر بیشتر از مدل‌های قبلی است.

مرسدس ثبت سفارش خود را برای نسل جدید خودروهای CLA باز کرده و تحویل آنها را از ماه سپتامبر (اوایل شهریور) آغاز می‌کند.

به گزارش عصرایران، این خودرو با هفت موتور مختلف ارائه خواهد شد و قیمت پایه آن در نوع CLA 180 بیش از 36 هزار دلار می‌ارزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قیمت تنها 877 دلار از یک سدان کلاس C کمتر است. اگرچه مقایسه منطقی به نظر می‌رسد، اما شبه استیشن این خودرو شبیه یک سدان بزرگ و کامل به نظر می‌رسد.


سطح پایه "شوتینگ بریک" CLA از یک موتور 1.3 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که با همکاری مشترک رنو- نیسان ساخته شده و با گشتاور 200 نیوتن‌متر توانی حدود 134 اسب‌بخار دارد. این موتور با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی هماهنگ است.


دیگر موتورهای این خودرو به ترتیب 161، 187 و 221 اسب بخار قدرت دارند. که همگی با گیربکس‌های خودکار هفت سرعته هماهنگ خواهند شد. این در حالیست که نسخه 221 اسب بخاری به شکل انحصاری با DCT هفت سرعته هماهنگ خواهد شد.

نسخه‌های دیزلی متنوعی نیز با این خودرو ارائه خواهند شد. موتورهای 2 لیتری CLA 200d و CLA 220d برخی از این خودروها، با گیربکس 8 سرعته خودکار هماهنگی دارد.

فضای صندوق این شوتینگ‌بریک به 505 لیتر رسیده و 10 لیتر بیشتر از نسل قبلی است.

مجموعه‌های کمک راننده نیز به وفور در این خودرو دیده می شود. از جمله این سامانه‌ها می‌توان به سامانه کنترل کروز فعال و بسته‌های کمکی ممانعت از تصادف اشاره کرد.


سامانه‌های کمکی پارک، چراغ‌های عقب LED و صفحه نمایش "هداپ" از ویژگی‌های دیگر این خودرو هستند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی

تین نیوز

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بیان کرد: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در این مرحله علاوه بر خودروهای بنزینی برای اولین بار خودروهای وارداتی برقی نیز عرضه خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در مورد این که چه کسانی در این دوره مجاز به انتخاب خودرو هستند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

با این حال مشخص نیست که عرضه خودروهای وارداتی چه زمانی سرعت خواهد گرفت تا بازار خودرو یک روز خوش به خود ببیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • جدیدترین قیمت خودروهای چینی ؛ جک ، لاماری و فونیکس چند ؟
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم