Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد جلیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت ارسال اثر به این جشنواره پیش تر تا ۲۸ خردادماه اعلام شده بود که به منظور مشارکت هرچه بیشتر علاقه مندان تا نیمه تیرماه تمدید شد.

وی با ذکر اینکه تاکنون شش هزار نفر در این جشنواره شرکت داشته اند ادامه داد: علاقه مندان در بخش آثار مکتوب تا ۱۰ تیرماه و در بخش آنلاین تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره برای نهمین دوره مردادماه امسال با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان برگزار خواهد شد.

جلیلیان هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتابهای مرتبط با سیره ائمه اطهار بویژه امام هشتم و شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت از طریق تولید و انتشار گسترده این آثار برشمرد.
وی ادامه داد: برای برگزاری این جشنواره چند عنوان کتاب با موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) برای گروه های سنی مختلف انتخاب و امسال کتاب با موضوع زندگینامه امام جواد (ع) به عنوان بخش ویژه اضافه شده است.
وی رده های سنی جشنواره امسال را شامل بخش کودک (۴ تا ۱۲ سال)، بخش نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) و بخش بزرگسالان ۱۷ سال به بالا عنوان کرد.
جلیلیان بیان کرد: در جشنواره امسال امکان شرکت به صورت خانوادگی وجود داشته و علاقه مندان ضمن اینکه بر اساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت می کنند این امکان را دارند در قالب اعضای یک خانواده کتاب ها را تهیه و با تکمیل پاسخنامه های خانوادگی و ارسال آن به دبیرخانه واقع در این اداره کل در این جشنواره شرکت کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: علاقه مندان برای دریافت فایل کتابهای جشنواره می توانند به آدرس www.razavi.iranpl.ir مراجعه نمایند.
به گزارش ایرنا، در جشنواره هشتم کتابخوانی رضوی بیش از ۱۱ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال که پس از بررسی هیات داوران برگزیدگان تجلیل شدند.
جشنواره ملی فرهنگی، هنری رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی همه ساله در دهه کرامت و سایر ایام سال در رشته های مختلف در استانهای کشور برگزار می شود.
برگزاری این جشنواره از دهه ۸۰ در استان ایلام آغاز و استان ایلام علاوه بر بخش کتابخوانی تاکنون در رشته های مختلف خاطره نویسی، پیامک رضوی، پژوهش رضوی و غیره میزبان این جشنواره بوده است.

امسال با توجه به شرایط ویژه استان ایلام در زمینه پذیرایی از زائران اربعین حسینی بخش خاطره نویسی و سفرنامه این جشنواره حذف و جشنواره ملی شعر اربعین با عنوان عقیق و ارغوان جایگزین آن شده است.

۷۱۷۱/‏۶۰۳۴

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان