Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منابع اروپایی می‎گویند که احتمالا مقام‎هایی از انگلیس، فرانسه و آلمان برای گفت‎وگو با مقام‎های ایرانی درباره توافق هسته‎ای به تهران سفر کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ خبرگزاری رویترز می‎گوید که انگلیس، فرانسه و آلمان به دنبال حفظ توافق هسته‌ای هستند و به همین دلیل احتمالا مقام‎های این کشورها به ایران سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام ارشد اروپایی با اشاره به احتمال خروج ایران از توافق هسته‌ای اشاره مدعی شده که "اگر آن‌ها این کار را انجام دهند در این صورت پایان بازی برای ما خواهد بود".

به گزارش رویترز، قرار است روز ۲۷ ژوئن (۶ تیرماه) «برایان هوک»، مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا با مدیران سیاسی انگلیس، فرانسه و آلمان دیدار کند؛ روزی که قرار است ایران تعهدات خود را در توافق هسته‌ای کاهش دهد.

رویترز در بخش دیگری می‎گوید که احتمالا وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان برای گفت‎وگو با مقام‎های ایران درباره توافق هسته‌ای به تهران سفر کنند، اما این موضوع در حال حاضر تنها یک گزینه است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران توافق هسته ای برجام فرانسه انگلیس آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • ‏فیلم/ ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • ببینید | دیدار وزرای خارجه ایران و مصر
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق