Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@13:59:59 GMT

برگزاری مسابقات زورخانه ای و کشتی پهلوانی اکو در کیش

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۵۵۸۲

برگزاری مسابقات زورخانه ای و کشتی پهلوانی اکو در کیش

اولین دوره از مسابقات زورخانه ای و کشتی پهلوانی اکو در کیش برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق و به نقل از فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، طبق توافق صورت گرفته بین موسسه فرهنگی اکو و فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی IZSF مقرر شد اولین دوره از مسابقات زورخانه ای و کشتی پهلوانی اکو در تابستان امسال کیش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور دکتر مظاهری رییس سازمان فرهنگی اکو و دکتر مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی در محل IZSF برگزار گردید، در راستای تقویت و ارتقای همکاری و مشارکت نزدیک بین مردم منطقه و با توجه به ظرفیت بسیار بالای ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به عنوان میراث مشترک فرهنگی و اجتماعی در میان کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی ECO طرفین ضمن موافقت برای عقد تفاهم نامه همکاری برای برگزاری اولین دوره از مسابقات زورخانه ای و کشتی پهلوانی اکو در کیش به توافق رسیدند.

سازمان همکاری‌های اقتصادی (ECO) ، یک سازمان منطقه‌ای است که در سال ۱۹۸۵ توسط دولت‌های ایران، پاکستان و ترکیه به منظور توسعه همکاری‌های اقتصادی، فنی و فرهنگی میان کشورهای عضو تاسیس شد. در سال ۱۹۹۲ سازمان اکو گسترش یافت و هفت عضو جدید از جمله جمهوری اسلامی افغانستان، جمهوری آذربایجان، جمهوری قزاقستان، جمهوری قرقیزستان، جمهوری تاجیکستان، ترکمنستان و جمهوری ازبکستان به آن اضافه شدند. در سال ۱۹۹۵ با رویکرد «تحکیم قرابت‌های فرهنگی، پیوندهای معنوی و روابط دوستانه میان ملت‌های کشورهای عضو از طریق روش‌های اجتماعی و فرهنگی بصورت تئوری و عملی» سازمان فرهنگی اکو ایجاد گردید.

 

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری اکو کشتی پهلوانی کیش ورزش های پهلوانی و زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان