Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@18:40:32 GMT

بلند قامتان ایران در دیار سبلان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۵۶۴۲

بلند قامتان ایران در دیار سبلان


تیم ملی والیبال ایران برای حضور قدرتمندانه در هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌های جهان وارد اردبیل شدند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، تیم ملی والیبال با تمام نفرات اصلی و سرمربی خود در حالی وارد فرودگاه اردبیل و از آنجا رهسپار سرعین شدند که در هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان باید طی روزهای 31 خرداد و اول و دوم تیرماه در شهر اردبیل میزبان پرتغال، استرالیا و فرانسه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلندقامتان ایران که سومین هفته لیگ ملت‌ها را با سه برد پشت سر گذاشته و در صدر جدول قرار دارند، در حساس‌ترین بازی‌ها اینبار و در دیار قهرمانان و پهلوانان سبلان به مصاف رقبای سرسختی خواهند رفت تا بار دیگر با بازی‌های خوب که با همراهی تماشاگران خونگرم اردبیلی خواهد بود، بتوانند به بردهای شیرین دست یابند.
اما فروش بلیط بازی‌های ایران با حریفان قدر در هفته چهارم که با برخی مشکلات روبرو بوده از امروز و برای بازی ایران و استرالیا آغاز شد.
به گفته مسئولان ورزش و جوانان استان اردبیل علاقمندان می‌توانند برای حضور در سالن برگزاری این مسابقات نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کرده و با تهیه بلیط در روز برگزاری مسابقه که 31 خرداد و از ساعت 20 شروع می‌شود وارد ورزشگاه شوند.
قرار است فردا و پس فردا نیز دو تیم دیگر حاضر در این مسابقات پرتغال فرانسه وارد اردبیل شوند تا خود را برای حضور در مسابقات آماده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان اردبیل ایران جدول والیبال ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با حاکمیت الگوی پایدار جوی همچنان طی پنج روز آینده آسمان استان غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.

وی افزود: همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری و در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.

کوهی با بیان اینکه در اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود، ادامه داد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می‌رود.

کد خبر 6089023

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود