Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ گزارشگر سازمان ملل در امور اعدام‌های انجام شده در خارج از چارچوب قضائی اعلام کرد که امروز (چهارشنبه) گزارشی را درباره نتایج تحقیقاتش در خصوص پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد سعودی ارائه خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، اگنس کالامارد، گزارشگر سازمان ملل در امور اعدام‌های انجام شده در خارج از چارچوب قضائی که هدایت تحقیق در خصوص قتل خاشقجی را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: این قتل جنایتی وحشیانه و برنامه‌ریزی شده بود و توسط مسئولان سعودی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کالامارد در نوامبر ۲۰۱۹ به درخواست ترکیه برای انجام تحقیقات بین‌المللی در خصوص پرونده قتل خاشقجی به استانبول سفر کرده بود. کالامارد به انتقاد از مقامات سعودی به ویژه محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی معروف است.
کالامارد اعلام کرده بود که مقامات سعودی با سفر وی به ریاض برای انجام تحقیقات مخالفت کردند و عربستان مانع از تلاش‌های ترکیه برای روشن شدن ابهامات و کشف حقایق در خصوص این پرونده شده است.
جمال خاشقجی دوم اکتبر ۲۰۱۸ به دست تیم تروری در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه به قتل رسید. جنایتی که افکار عمومی جهان را با خود همراه کرد و تا این لحظه خواستار شناسایی قاتلان این جنایت و مجازات آنها هستند.
اواسط ماه نوامبر دادستانی کل عربستان اعلام کرد، رئیس تیم مذاکره با خاشقجی دستور قتل او را صادر کرده است. دادستانی نام این شخص را بیان نکرد. برچسب ها: سازمان ملل

منبع: خرداد

کلیدواژه: سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است