Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 فاجعه مدیریتی در استقلال و پرسپولیس ، در فصلی که یکی شان ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه داشته و دیگری هم رقمی از همین دست و یعنی هر یک بیش از ۱۰ میلیون دلار ارز نیمایی هزینه داشته اند، چیزی نزدیک به فاجعه است.
چه می شود که چنین اتفاقاتی گریبان‌شان را می گیرد؟
بیایید نگاهی بیاندازیم به ترکیب مدیریتی این تیم‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال که سراسر کابوس بوده را چه کسی مدیریت کرده است؟
از فتح الله زاده که تیم را برای همه اشتباهاتش گرفتند، دادند به بهرام افشارزاده. افشارزاده مدیر ورزشی بدی نبوده اما نه برای فوتبال.جایی که اصلا ادبیاتش را نمی داند. در استقلال با چه کسانی باید کار می کرده؟ امثال حسن زمانی و پندار توفیقی و بعد هم که افتخاری آمده به واسطه فشاری از بالاتر آمده و ته قصه به خاطر جعل امضا در قراردادهای تیم های پایه اش، ۵ سال از فوتبال محروم شده است.
در دوره او امثال ملکی عضو هیات مدیره بودند که فصل قبل و در میانه فصل قرارداد ۴ بازیکن را ۵۰۰ میلیون بیشتر کرده اند. بازیکنانی که قرارداد داشته اند!
این یعنی بلبشو. این یعنی سو تدبیر! 


نفر بعدی فتحی است . چرا آمده ؟ چون رفیق آقای سلطانی فر است. او چه کرده؟ همین که امروز شاهدش هستیم.دعوا جنگ و مرافه و رفقایی که خط قرمز آقای مدیر هستند و جماعت کاملا ناراضی هواداران.
اینکه تقریبا همه در باشگاهش درحال تصمیم گرفتن هستند، غیر از خودش!
در پرسپولیس چطور؟ اسم ها گویای همه چیز است. نژادفلاح، سیاسی، طاهری، گرشاسبی و عرب مدیرانی بودند که بعضی های شان شانس آوردن پشت موفقیت برانکو برای خود رزومه ساختند و حالا ژست می گیرند اما این سال ها تا توانستند پول آتش زدند و امروز کفگیرها ته دیگ است.
عامل موفقیت هم دیگر برایش با این جماعت ماندن و تحمل‌شان کردن باعث انگیزه نمی شده پس ول کرده و رفته است.
حاصل چه شده؟ بلوای و شورش خیابانی. شعارهای ناهنجار و ورود پلیس ضد شورش و همسایه شلنگ به دست.
این حاصل مدیریت کلان مسعود سلطانی فر است که هر چه معاونش داورزنی بگوید پول هست و مشکلی نیست، جماعت کف خیابان دیگر درک شان نمی کنند.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • ورود پلیس ضدشورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس | فیلم
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟