Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار دوستانه ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه هفته جاری در استادیوم پنج هزار نفری آزادی گنبدکاووس برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن برای کمک به سیل زدگان این شهرستان تخصیص می‌یابد.

وی افزود: تا این لحظه بیشتر بازیکنان تیم ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه برای بازی خیرخواهانه روز جمعه اعلام آمادگی کرده و حضور می‌یابند مگر آنکه برای بازیکنی مشکلی ایجاد شود ونتوانند بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی اضافه کرد: برگزاری این دیدار دوستانه با مشارکت فرمانداری ویژه، اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال گنبدکاووس برنامه ریزی شده است و بهای بلیط آن نیز ۱۰۰ هزار ریال پیش بینی شده که چون عواید آن به سیل زدگان اختصاص می‌یابد هر فرد می‌تواند هر تعداد بلیط که بخواهد، خریداری نماید.

وی تصریح کرد: مطابق برنامه ریزی انجام شده کاروان تیم منتخب ستارگان فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ عصر فردا پنجشنبه وارد استان گلستان شده و در یک هتل در آزادشهر از شهرهای همجوار گنبدکاووس اسکان می یابد.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، دیدار با فرماندار ویژه گنبدکاووس و بازدید از برخی مناطق سیل زده شهرستان و برپایی مراسم گلریزان برای جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان از برنامه های جانبی قبل از شروع مسابقه فوتبال است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/‌۳۰۳۹/‌۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهابی، ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح زندگی با آیه‌ها با هدف ترویج زندگی با قرآن در ابتدای ماه مبارک رمضان شروع به کار کرده، افزود: با پایان مرحله اول این پویش و ارزیابی نهایی، باید تصدیق کرد که این طرح مورد استقبال کرمانی‌ها قرار گرفت.

وی، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان که آزمون به صورت روزانه برگزار می‌شد، روزانه به طور میانگین بین ۵ تا ۶ هزار نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کردند که جمعاً در این طرح ۲۰۵ هزار پیامک از ۶۲ هزار شماره دریافت شد.

وی، تصریح کرد: یکی از اهداف طرح زندگی با آیه‌ها، حفظ آیه‌های منتخب قرآن توسط شرکت کنندگان بود، که قریب به ۱۵ هزار نفر موفق شدند ۳۰ آیه منتخب را حفظ نمایند.

حجت‌الاسلام شهابی، گفت: این پویش، طرحی سه ساله بوده و هدف بلند مدت آن این است که مخاطبین، ۱۵۰ تا ۲۰۰ آیه قرآنی که در فرآیندی پژوهشی توسط نخبگان انتخاب شده را مورد تدبر قرار داده و حفظ کنند و در نهایت این آیات به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شده و مردم با آن زندگی کنند.

وی، افزود: مراسم اختتامیه و قرعه کشی مرحله اول زندگی با آیه‌ها در روزهای آتی و با اطلاع‌رسانی از کانال ایتای طرح زندگی با آیه‌های کرمان برگزار خواهد شد و جوایز نفرات برتر این مرحله در همان مراسم اهدا می‌گردد.

کد خبر 6097424

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم