Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد خبر تشکیل بازار متشکل ارزی در این هفته، جو روانی بازار ارز را در دست گرفته و منجر شده است تا روند افزایش نرخ در تمام اسعار مسافرتی متوقف شود.

به زبانی ساده تر افزایش عرضه کالایی در بازار منجر به فروکش کردن حباب قیمتی می‌شود، بازار ارز نیز از این امر مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با افتتاح بازار متشکل ارزی پیش بینی می شود میزان عرضه اسکناس ارز افزایش پیدا کرده و قیمت‌ها واقعی شود.
نمودار معاملات ارز از دیروز تا به امروز نشان دهنده سقوط قیمت ها و تخلیه حباب ارزی است، روز گذشته دلار ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان به فروش رسید و هر یورو هم با نرخ ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان داد و ستد شد. از ابتدای امروز هم کاهش نرخ در تمام اسعار از جمله دلار و یورو مشهود است بطوریکه هر  دلار ۱۳ هزار و ۵۰ تومان و هر یورو ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می رسد. به نظر می‌رسد امروز در معاملات ارزی نرخ دلار  به کانال ۱۲ هزار تومان بازگردد.

بیشتر بخوانید: نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۲۹ خرداد ۹۸ / کاهش قیمت در ۱۸ اسعار دولتی + جدول

همچنین هر پوند به قیمت ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان، درهم امارات ۳ هزار و ۶۰۰ تومان، لیر ترکیه ۲ هزار و ۲۷۳ تومان، یوان چین یک هزار و ۱۹۰ تومان در حال داد و ستد است.

به نظر می رسد تاکید همتی بر اینکه "بانک مرکزی بر بازار ارز مسلط است" بعنوان عاملی اثرگذار منجر شده است تا بازار تا حدی نوسانات معقولی داشته باشد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست