Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی تارتار سرمربی فصل پیش تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد که به دلیل نبود امکانات در این تیم ماندنی نشده است.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دلایل جدایی‌اش از تیم پارس‌ جنوبی جم اظهار داشت: به هرحال شرایط برای همکاری فراهم نبود. مشکلات مالی و سخت‌افزاری زیادی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که در این سال‌ها به من اعتماد داشتند اما همانطور که فصل پیش هم می‌گفتم امسال در پارس جنوبی نمی‌ماندم.

وی در مورد اینکه برای فصل آینده پیشنهادی دارد یا خیر، گفت: چند باشگاه لیگ برتری و لیگ یکی به من پیشنهاد داده‌اند که از آنها تشکر می‌کنم. باید ببینم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. قطعا به جایی می‌روم که تیم و باشگاه از نظر مالی و سخت‌‌افزاری مشکلی نداشته باشند و تا بتوانم موفق شوم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جدایی برانکو از این تیم عنوان کرد: برانکو سال‌های خوبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و کلی افتخار هم کسب کرد، حالا وظیفه همه پرسپولیسی‌ها این است که به تصمیمش احترام بگذارند. شاید اگر قرارداد برانکو به موقع پرداخت می‌شد و باشگاه کوتاهی نمی‌کرد او این فصل را هم در پرسپولیس می‌ماند اما حالا برانکو رفته است.

تارتار ادامه داد: بالاخره برانکو دیر یا زود می‌رفت و حالا مدیران باشگاه پرسپولیس باید به فکر فصل بعد و سرمربی بعدی باشند تا با یک انتخاب خوب پرسپولیس را در مسیر چند سال گذشته‌اش نگه دارند. بالاخره الان انتظار از پرسپولیس بالا است و کار جانشین برانکو هم بسیار دشوار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در پرسپولیس با او صحبتی شده است، گفت: در این مورد با من صحبتی نشده و من هم چون حرفی نشده به آن فکر نمی‌کنم. همانطور که قبلا گفتم چون پرسپولیس با برانکو نتایج خوبی گرفته باعث شده تا هواداران توقع‌شان زیاد شود و مربی جدید را هم سخت بپذیرند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند روزی سرمربی این تیم شود،‌ اظهار داشت: من تلاشم را می‌کنم که در کار مربیگری موفق باشم و بعد از آن مدیران باید این تصمیم را بگیرند. درکل چودن پرسپولیس در همه جای ایران هوادار دارد و می‌تواند بازیکن خوب هم جذب کند کلا کار کردن در این تیم ریسک بالایی ندارد. برانکو نشان داد که اگر خوب باشی در تیمی مثل پرسپولیس به راحتی می‌توان موفق شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس تارتار لیگ برتر پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد باهوش افزود: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی اظهار داشت: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالا‌های ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکو‌های سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود