Web Analytics Made Easy - Statcounter

تساوی بدون گل برزیل در مقابل ونزوئلا، خشم و اعتراض بسیاری از هوادران سلسائو را در پی داشته است.

طرفداری - بامداد امروز (29 خرداد - 19 ژوئن) تیم ملی برزیل در دور دوم از مرحله گروهی کوپا آمریکا، با تساوی بدون گل در مقابل ونزوئلا متوقف شد و همین امر باعث شد تا تعدادی از هواداران سلسائو، با سوت زدن و هو کردن، عدم رضایتشان از عملکرد بازیکنان را به گوش آن ها برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Goal، برزیل میزبان کوپا آمریکاست و هواداران پرشور سلسائو، انتظار چیزی جز قهرمانی از تیمشان ندارند و حتی غیبت نیمار به دلیل مصدومیت نیز، این انتظارات را کاهش نداده است.بازیکنان برزیل در گام نخست مرحله گروهی و بر خلاف پیروزی 3 بر 0 مقابل بولیوی نیز، صدای سوت های اعتراضی هواداران تیم را شنیدند. برزیل در آن بازی در نیمه اول موفق به گلزنی نشد و همین امر باعث اعتراض و عصبانیت هواداران این تیم شد، اما در نیمه دوم با به نمایش گذاشتن فوتبالی قابل قبول، قفل دروازه بولیوی را باز کرد و با دست پر از مسابقه خارج شد. در بازی دیشب نیز، اتفاقاتی مشابه با بازی مقابل بولیوی رخ داد، اما VAR دو بار مانع از گلزنی برزیلی ها شد تا اعتراض هواداران این تیم، تا انتهای 90 دقیقه پابرجا باقی بماند. تیاگو سیلوا اما، پس از پایان بازی، از عملکرد تیم ملی برزیل در مقابل ونزوئلا دفاع کرد. او گفت:

به عقیده من، شایسته سوت های اعتراضی هواداران نبودیم، بیشتر به خاطر این که ونزوئلا موقعیت های بسیار کمی داشت و ما از نظر ساختار دفاعی و تیمی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. با این حال، به سختی می توانستیم به بازی سرعت ببخشیم چرا که ونزوئلا فوتبالی دفاعی را به نمایش گذاشت. 

او در ادامه گفت:

بعضی اوقات  که تلاش می کنیم به بازی سرعت بدهیم، دقت پاس هایمان کاهش می یابد و هر چه از زمان بازی می گذرد، اندکی از اعتماد به نفسمان، کاسته می شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان