Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق شورای شهر تهران به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها به روش الکترونیکی واکنش نشان داد و گفت: اصلاح‌طبان با این روش می‌خواهند افراد مورد نظر خود را وارد شورایاری‌ها گنند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات شورایاری محلات هستیم و قرار است این انتخابات در 352 محله تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شورایاری‌ها ظرفیت خوبی را در محلات و مناطق دارند و می‌توانند اثرات مثبتی را در تصمیم‌گیری‌ها در حوزه‌های مختلف بویژه در بخش فرهنگی داشته باشند.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به جلساتی که در ستاد هماهنگی شورایاری‌ها برگزار شده است، دوستان در این ستاد و در همچنین در شورای شهر تهران بنا دارند این انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنند و از آنجایی که این شیوه هنوز در مقیاس ملی و شهری اجرا نشده است، شبهاتی در این زمینه وجود دارد.

عضو سابق ستاد شورایاری محلات تهران در این باره توضیح داد: در انتخابات گذشته شورای شهر تهران(پنجمین دوره) و در فرآیند اعلام نتایج، اصولگراها نسبت به اعلام نتایج اعتراض داشتند و در آن مقطع ما به فرمانداری اعلام کردیم که 10 درصد از صندوقها را بازشماری کنند اما آنها امتناع کردند.

وی گفت: در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران و علیرغم اینکه نمونه رای مردم وجود داشت، جناح اصلاح طلبان  تخلفاتی را انجام داد و این در حالی است که دوستان  بنا دارند انتخابات شورایاریها را به صورت الکترونیکی برگزار کنند و در واقع در این انتخابات نه نمونه رای‌ وجود دارد و نه نظارتی از سوی سازمان بازرسی و شورای نگهبان.

قناعتی تصریح کرد: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها به روش الکترونیکی قطعا به نفع اصلاح‌طلبان است چرا که آنها با این روش افراد خود را در محلات و مناطق انتخاب  و وارد شورایاری‌ها خواهند کرد علاوه بر اینکه در فرآیند انتخابات الکترونیکی سِرور موردنظر نیز در اختیار اصلاح‌طلبان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان بنا دارند انتخابات شورایاری‌ها را مهندسی کنند گفت: اصلاح‌طلبان بنا دارند که نفرات خود را در شورایاری‌ها بگمارند به طوری  که در انتخابات گذشته شورایاری‌ها که آقای طلایی  رئیس وقت ستاد شورایاری‌ها بود اعلام کرد که این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود که این پیشنهاد با مخالفت اعضای اصلاح طب شورای شهر تهران قرار  گرفت و آنها ادعا کردند که این روش منجر به تخلف در انتخابات می‌شود اما حالا ورق برگشته و همان اعضای که در آن دوره مخالف بودند حالا موافق شدند و در شورای پنجم اعلام می‌کنند که انتخابات شورایاری‌ها باید به صورت الکترونیکی برگزار شود.

عضو سابق شورای شهر تهران اظهار کرد: در انتخابات شورایاری‌ها با توجه به اعلام ستاد هماهنگی شورایاری‌ها سازمان بازرسی کشور هم نظارتی ندارد و پیشنهاد می‌‌شود اگر دوستان بنا دارند این انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنند حتما سازمان بازرسی ناظر بر انتخابات باشد.

مسجدجامعی: شهرداری مراحل اجرای انتخابات شورایاری‌ها را آغاز کندتهران| انتخابات شورایاری‌ها بزودی برگزار می‌شود

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود

زهره سادات لاجوردی اظهار داشت: متأسفانه مماشاتی که با بی‌حجابی و بی حیایی صورت گرفت کار را برای مقابله با بی‌حجابی و بی حیایی سخت‌تر کرده است.

به گزارش مهر، وی افزود: در رویداد دختر ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران است، افزود: در سال ۱۴۰۱ دیدیم که ۳۸ هزار دروغ تنها در زمینه اعتراضات و اغتشاشات مهسا امینی ایجاد شد. تمام مستندات این دروغ‌ها موجود است، اما متأسفانه گاهی تا دروغ این رسانه‌ها اثبات شود؛ آثار و لطمات زیادی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد.

نماینده مجلس گفت: اگر کم کاری کنیم و نتوانیم به خوبی روایت کنیم دشمنان برای ما خواب‌ها دیده است اگر یک بار شکست خورده باشد؛ اما روز و شب در فکر راه‌اندازی شبکه‌های ضد انقلاب و معاند است. شبکه‌های تبلیغاتی که ۲۴ ساعته یک جنگ ترکیبی را به راه انداخته است.

لاجوردی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا ذهن جوانان ما را به شبهات و دروغ‌ها آلوده کند و این وظیفه ما است که ذهن جوانان را از آلودگی‌ها و این شبهات پاک کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای کار معلمان و مربیان پرورشی حتماً باید آمادگی کامل داشته و به روز باشند. آنان باید بتوانند یک رابطه مستمر و پایدار ایجاد کنند. فرزندان ما ۱۲ سال با آموزش و پرورش همراه هستند؛ در حالی که اگر خوشبینانه نگاه کنیم تلاش مدرسه تنها این است که دانش آموزان به دانشگاه‌های برتر راه پیدا کردند.

لاجوردی با طرح این سوال که تربیت و تبیین موضوعات از سوی مربیان چگونه باید باشد، افزود: باید تبیین و تشریح موضوعات با ارزش‌های دینی ما همراه باشد. ضمن اینکه روایت صحیح را ما باید به موقع ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته دشمن به هنگام بروز فتنه به سرعت اقدام به شبهه پراکنی کرد، گفت: متأسفانه تا جبهه انقلاب اقدام به روشنگری کند؛ دشمن به بسیاری از اهداف خود رسید. متأسفانه مماشاتی که با بی‌حجابی و بی حیایی صورت گرفت کار را برای مقابله با بی‌حجابی و بی حیایی سخت‌تر کرده است.

لاجوردی خاطر نشان کرد: قانون حجاب و عفاف به زودی تصویب می‌شود، اما حمایت مردم از فراجا می‌تواند کاری کند که جامعه‌ای در شأن ایرانیان داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه