Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی از هوادارن پرسپولیس خداحافظی کرد.

به گزارش عصرایران،  برانکو ایوانکوویچ با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. او در این پیام آورده است:

هواداران عزیر ارتش سرخ؛

با پرسپولیس و فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم. تصمیم سخت و غیرممکنی گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی ایده‌آلی برای ترک کردن وجود ندارد. اگر می‌توانستیم شاید سال‌ها با یکدیگر می‌ماندیم. من و کادر فنی‌ام بهترین عملکرد و دانشمان، تجربه‌مان، عشقمان و آرزوهایمان را برای بهترین نتایج و موفقیت در تاریخ باشگاه و فوتبال ایران گذاشتیم. برای چهار سال حمایت و عشقی که به من و کادر فنی‌ام وجود داشت تشکر می‌کنم. عشقی که فراموش نخواهم کرد و برای من همیشه خواهد بود. ارتش سرخ متشکرم.

از برخی شکست‌ها و بازی‌های بد و اشتباهاتمان عذرخواهی می‌کنم اما ما همیشه بهترین‌ها را برای شما باشگاه و فوتبال ایران می‌خواستیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی