Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

     

    مانور عملیاتی امداد و اطفائ حریق و مهار آتش از دستگاه RTG در محوطه کانتینری بندر بوشهر با موفقیت انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی،ایمان زیارتی مسئول آتش نشانی اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر در این باره گفت:بمنظور ارتقاء سطح دانش و ارزیابی توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی درمقابله با حریق و حوادث احتمالی ،مانور عملیاتی امداد و اطفاء حریق و مهار آتش از دستگاه RTG در محوطه  کانتینری  اداره کل  انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیارتی افزود :  بر اساس سناریوی مانور ،طی تماس تلفنی نگهبان محوطه کانتینری ( CY) مبنی بر آتش سوزی دستگاه ترانس RTG هماهنگی های لازم با ایستگاه شماره ۱ و ۲ آتشنشانی بندر انجام شد و تیمهای عملیاتی به موقعیت اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با رسیدن تیم های امدادی به منطقه مورد نظر و با ارزیابی اولیه توسط فرمانده تیم اعزامی ، تیم امدادی جهت نجات جان اپراتور دستگاه وارد عمل شدندو در یک اقدام به موقع و با رعایت تمامی استانداردها فرد مورد نظر را از کابین خارج وبه محل امن منتقل نمودند.

مسئول آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: در مرحله دوم تیم های عملیاتی  به دلیل نزدیکی مخزن سوخت دستگاه RTG  به آتش ضمن خنک سازی مخزن ،همزمان عملیات اطفا آتش نیز صورت گرفت.

   زیارتی اشاره کرد: آتش نشانان این مانور را طبق سناریوی طراحی شده و در زمان مقرر و همچنین با رعایت تمامی اصول و استانداردهای لازم با موفقیت به پایان رساندند.

وی بیان کرد: در انجام این مانور یگان حفاظت بندر ، HSE ،  امور بندری ، روابط عمومی، تجهیزات بندری شرکت سینا و حراست بندر نیز  همکاری تنگاتنگی با آتش نشانی داشتند. 

      

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر بوشهر امداد و نجات و اطفا حریق دستگاه RTG

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال

خادمیان  گفت: در یک سال گذشته ۵۲۸ مورد آتش‌سوزی و یک‌هزار و ۵۰ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان رخ داده است. 

وی از ۲۷ هزار و ۴۷۳ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: در مجموع این تماس‌ها، طی این یک سال به ۷۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه و ۲۴ ثانیه عملیات اطفاء و امداد و نجات انجامیده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: میانگین رسیدن به محل حادثه طی این عملیات‌ها ۴ دقیقه و ۱۱ ثانیه بوده است.  

وی با اشاره به مهمترین دلایل تماس‌ها با آتش‌نشانی سمنان عنوان کرد: آتش نشانان سمنان در مجموع طی این یک سال ۵۲۸ مورد حادثه آتش‌سوزی را پوشش دادند که علل حریق‌های به ترتیب شامل‌ بی‌احتیاطی، نقص فنی خودرو، اتصالی برق و ... بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد