Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه انگلیسی از جلسات محرمانه فدراسیون جهانی فوتبال برای سلب امتیاز میزبانی جام جهانی «2022» از «دوحه» خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین؛ روزنامه "سان" انگلیس گزارش داد در حالی که انگلیسی ها همچنان خیال میزبانی جام جهانی "2022" به جای قطر را در سر می پرورانند، گزارشات مطبوعاتی از نشست های محرمانه فدراسیون جهانی فوتبال"فیفا" برای محرومیت دوحه از میزبانی این جام حکایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش روزنامه "سان" آمده است که یک منبع قضائی فرانسوی اطلاع داده است که "میشل پلاتینی" دیروز سه شنبه توسط پلیس فرانسه به خاطر اعطای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر مورد بازجویی قرار گرفته است.

این در حالی است که "ویلیام" وکیل پلاتینی می گوید موکلش از تمام اتهاماتی که به او نسبت داده می شود مبراست و بازجویی از او به دلایل فنی صورت گرفته است.

این روزنامه انگلیسی می افزاید: انگلیس یکی از کشورهایی بود که برای میزبانی جام جهانی 2022 نامزد شده بود، ولی اکنون و باتوجه به اینکه در دور قبل این بازی ها روسیه میزبان بوده، امکان برگزاری جام جهانی 2022 در قاره اروپا غیر محتمل است.

روزنامه "سان" از جلسات داغ فیفا برای سلب میزبانی جام جهانی از قطر خبر داده و می نویسد: فدراسیون جهانی فوتبال پس از بروز سلسله تخلفات مهم، می خواهد میزبانی جام 2022 را به کشور دیگری هدیه دهد.

به گفته این روزنامه، بازجویی پلاتینی در روز گذشته، فیفا را بر آن داشته تا نشست های محرمانه ای را برای بررسی امکان محرومیت قطر از میزبانی برگزار کند.

گفتنی است دادستانی مالی فرانسه که در امور جرایم مالی و فساد تخصص دارد، از سال 2016 تحقیقاتی را در ارتباط با فرآیند اعطای حق میزبانی جام جهانی 2022 به قطر آغاز کرده و بازرسان تخلفات احتمالی اعم از فساد شخصی، توطئه و سوء استفاده از قدرت نفوذ را در دست بررسی قرار داده اند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انگلیس جام جهانی 2022 قطر فدراسیون جهانی فوتبال فیفا فیفا قطر میشل پلاتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که دنیای فوتبال چند روزی است تحت ‏تاثیر جنجال داور در ال‌کلاسیکو قرار دارد و درباره فایل صوتی منتشر ‏شده در اسپانیا که مکالمه داور و اتاق وی‌ای‌آر را نشان می‌دهد بحث ‏می‌کند این اتفاق در انگلیس و لیگ برتر تکرار نخواهد شد. ‏

در دیدار جنجالی ناتینگهام فارست و اورتون که به شکست 2-0 ‏فارست منجر شد، این باشگاه از عملکرد داوری و وی‌ای‌آر بسیار ‏خشمگین بوده و مدعی شد در سه اتفاق مشکوک به نفع اورتون ‏قضاوت شده و سه پنالتی از فارست دریغ شده است. ‏

ناتینگهام فارست بیانیه‌ای تند علیه داوری لیگ برتر منتشر کرد و به ‏نوعی داوری را به تبانی به سود لوتون‌تاون، حریف مستقیم فارست در ‏جدال سقوط، متهم کرد. این بیانیه آغازگر جنگ بیانیه‌ها در انگلیس ‏بود و باعث شد لیگ برتر به آن پاسخ بدهد. ناتینگهام پا پس نکشید ‏و دیشب در بیانیه‌ای دیگر گفت از تلاش برای گرفتن حق باشگاه و ‏تیمش منصرف نخواهد شد.

رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند بر خلاف اسپانیا و پخش فایل ‏صوتی مکالمات داور و اتاق وی‌ای‌آر در جریان ال‌کلاسیکو، این اتفاق در ‏انگلیس نخواهد افتاد. گفته می‌شود که لیگ برتر فایل صوتی دیدار ‏فارست و اورتون را در اختیار باشگاه ناتینگهام قرار می‌دهد ولی این ‏فایل صوتی پخش عمومی نخواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند