Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی «روندهاي موثر بر آينده خبر» با سخنرانی دکتر هادی البرزی دعوتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست تخصصی «روندهاي موثر بر آينده خبر»  با سخنرانی دکتر هادی البرزی دعوتی، پژوهشگر ارتباطات از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دو‌شنبه ۳  تیر ماه ۱۳۹۸ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‏ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شناسایی سناریوهای محتمل خبر از طریق روندها و عدم قطعیت‌های کلیدی از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر اکوسيستم خبري تغيير کرده و مدل توزيع و انتشار خبر متحول شده است. در این نشست، سی روند اصلی موثر بر آينده خبر در سه حوزه تغییرات فناوری، تغییرات مخاطب و تغییرات محتوای خبر معرفي و عدم قطعیت‌های کلیدی خبر در ۵ سال آینده مشخص مي‌شوند.

 

«وضعيت فعلي توليد و انتشار خبر در رسانه‌هاي رسم»، «اکوسيستم جديد خبري» و «تغيير ماهيت مخاطبان خبر به کاربر و به وجود آمدن مخابران» از محورهای مورد بحث در این نشست خواهد بود. 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت اردبیل بیرجند مجلس دهه کرامت در فارس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشید سمیعی که چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیئت مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و باید دید چهره‌هایی، چون احمد شهریاری وارد این هیئت مدیره می‌شوند و در کنار نمایندگان هلدینگ خلیج فارس قرار می‌گیرند یا نه؟

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد و حالا با جواد نکونام به ملاقات پیشکسوتان استقلال می‌رود، اما باید پذیرفت همان‌طور که علی خطیر در استقلال ماندنی نشد و از مدت‌ها قبل معلوم بود که بالاخره می‌رود، فرشید سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال آن هم به عنوان مدیرعامل ماندگار نخواهد بود. مطمئنا سمیعی سرپرست شده که بعد از سالها جدایی او هم در پایان فصل کلید بخورد و با تغییرات در هیات مدیره او برای همیشه از استقلال برود.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به علی خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. در یک نگاه کلی نکونام ماندنی شد، چون تیمش را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد و خطیر رفت، چون با اعضای هیات مدیره درست یا غلط به اختلاف خورد، اما مهمتر از آینده همه این افراد آینده استقلال است که فصل آینده باید بعد از چند سال به آسیا برود و جبران سال‌های غیبت خود را هم بکند.

در کوتاه مدت همه نگاه‌ها به قهرمانی لیگ برتر است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود